pEeps!

Monday, July 30, 2012

Kalau hensem tu lah pilihan...

Habis yang tak berapa tak hensem ni macam mana? yang so-so macam aku ni macam mana? #eh, ayat macam tak laku kan..# wkwkwkwkw.. alalalala klakakakaka.. (   T_T)

Kalau budak-budak zaman sekarang, nak dipilih pakwe nak yang hensem-hensem. Tang perangai belakang kira, janji muka kau hensem kalau tengok sekali, 14 malam termimpi-mimpi.ehem. 

 #tak terasa- tak terasa.#

Eh, terasa ke?

alaa.. semua la nak yang macam tu. Tak payah cakap takkk.. Siapa tak nak kan? Okay, tak semua tapi majoriti macam tu. So, tak payah tetiba sentap baca ayat tu terus rasa dunia ni tak adil sebab difitnah secara melulu okay? meh nak kasik  lempang sepam. #ewah kau nak lempang-lempang orang.# and boleh cakap aku pun macam tu. :p


adala aku tengok orang sekeliling aku diorang macam obses gila dengan mamat hensem, jambu-jambu. tak pahammm.. kita pun nak jugak mamat hensem tapi pendam-pendam la xde la tunjuk sangat kan.. Mamat hensem lalu sebelah buat-buat cool dah la, nak tengok pun jeling-jeling dengan ekor mata.. #ceaaa..ye-ye je..haha# padahal dalam hati membuak-buak nak tengok patratos kali..


alalala.. kenapa hensem sangat?

Macam bagi diorang, hensem tu satu kemestian. Ramai yang aku kenal, dulu kemain nak kawan dengan laki tu kemain memilih.. nak yang kulit putih, perut tak buncit, hidung mancung tapi end up khawin dengan? tak dapat pun yang macam dia nak malah dapat yang jauh gila macam dia idam-idamkan. Majoriti aku jumpa yang macam tu la.

Don't get me wrong. Nak cakapnya kat sini.. tak salah nak yang hensem. Semua orang ada keinginan nak yang hensem, yang cantik, comel,gebu, putih cukup pakej kalau pandang skali terus konfius pandang neelofa ke? pandang shahiezy sam ke?

Tapi better kan kalau tengok pangai tu dulu. Hensem tapi pangai macam ntahhh hape hapeee hentah nak buat apa kan?

So, guys. be gentleman. Kita ni kalau muka ni so-so je pangai tu bagi la hensem-hensem. Ladies. cuba pangai tu elok beraturrr aihhhhhh makcik-makcik berebut nak buat menantu..


Kesimpulannya..


Hensem bukan kemestian. Tapi bonus.


Tak semua orang dapat bonus tu. Tapi jangan risau ada bonus lain yang korang dapat.
Allah tu maha adil. =')



till then, bye sayangssss.. ^^,

15 comments:

Cumit said...

1st [^_^]

aiEz said...

aie tak hensem,wuuu...

tapi tak apa,syukur apa adanya..^^,

encik Cool said...

hensem bukan kemestian..tapi bonus
like byk kali..

AJIB said...

hensem2 terletak d wajah je ke...
kecantikan adalah anugerah kan kan hehe

Hardiyanto Takula said...

tulisan yg menarik, salam kenal ya..
TakulaNetwork Group Indonesia

nuyui a.k.a miss YUI said...

hihi,stuju sgt tu =)

Edy Fee said...

untung la jd hensem..semua nak.huhu nak jd hensem gak.huuhuh

LydSunshine said...

Pompuan biasanya suka tgk je kat laki hensem. Tapi lelaki la yg selalu nak pilih pompuan cun gile vavas walaupun diri sendiri pun cuma kurang hensem skit je daripada muka pecah rumah. Tapi kan CK, pengalaman akan, lelaki yg hensem ni biasanya perangai lagi baik daripada lelaki tak hensem. Huhu. Wp ada jugak yg hensem tu tak baik itu mungkin dia tak hensem mana tapi bila dia pandai bergaya maka dia nampak hensem. Jenis macam tu selalunya jenis mat perasan. Tapi kalo lelaki yg sejak lahir dia hensem, dia pakai selekeh pun hensem, yg ni selalunya dia sendiri tak perasan dia tu hensem. Dan berita baiknya, lelaki hensem yg secara semulajadi tu biasanya akan pilih pompuan yg tak lawa mana pun. Kuheh2.

Lan Bingka said...

hensem kalau tak puasa nak buat apa..contoh..contoh ;)

Marcella said...

pakej la kalau hemsem..

shedameor said...

buat ape handsome kalau kita yang merana bila akhirnya kekasih kita dikebas orang. yelaa, ramai mengharap kann. haha

ctk said...

nk yg hensem tp diri sendiri xlawa, xcomel....pooorahhh...hahaha


*semoga kita semua dapat yang hensem2 perangainya..hehe

cara penyembuhan asam urat said...

nice info gan

obat herbal jantung said...

ok juga gan

johny depp said...

comel

Copyright@ All Rights Reserved ulardaun.blogspot.com. Setiap entry adalah hasil pemerahan otak tahap maksima kerut-kerut-dahi-kening-bercantum. Sekiang.