pEeps!

Friday, December 24, 2010

saya dapat 9A+ PMR.terima kasih..

tetibe rasa nak update pasal PMR..sebab ape?? sebab harini kan result PMR aku keluar. saya dapat 9A++. belagak tak saya? sila lempang saya banyak kali..ha, kelam kabot, cakap umor 20 kan..hikhik..


semalam result PMR keluar kan. ha, seronok monok la tu korang kan yang dapat result best-best tu. yang tak dapat result best-best tu jangan sedih ye..tak semestinya tak dapat result ok tak bagus. kalau dah cuba sedaya upaya,kalau tak dapat jugak macam kita nak, tak de rezeki la tu kan. terima la.. lagipun, apa yang kita capai sekarang tak menggambarkan kita pada masa hadapan...ceeeewah!!!! pandai tak akak bagi nasihat? hee..
*macamadabudak15tahonbaceblogaku..*;p


ok, cerita pasal PMR ni kan..aku dulu tak de la tererrrr sangat kan...cam korang..ker...muahaha...jahat je kan aku ni..aku teringat pulak masa aku form3 dulu. haritu aku belek-belek diari aku kan...ceaaa...ade diari tu..cam umor 30 kan..aku boleh tergelak sorang-sorang..catatan 1 april 2005..


MATLAMAT PEPERIKSAAN..*konon kenapa nak berjaya PMR la kan..*
1. untuk berjaya dalam hidup.
2.untuk mencapai cita-cita.
3.untuk membantu keluarga.
4.yang ni paling aku tak leh tahan..memang tak leh bla..
KERANA SAYA PELAJAR TEKUN DAN RAJIN. rasa nak lempang diri sendiri bila baca balik. pastu kat bawah tu siap ada sain..nak bagitau betapa tulus ikhlasnya aku tulis tu..tulisan masa tu pulak suci je.sejuk je mata memandang.ayat-ayat kompem A BM. kuikuikui..


ala, adik2 jangan risau. dulu kawan-kawan akak yang tak dapat ok dalam PMR sekarang dah masuk Unibersiti2 dah..akak ni yang dapat haih..malas nak cerita sedih..*tetibe* hikhik..
nak jugak nasihat kan..tak paham..haha..

No comments:

Copyright@ All Rights Reserved ulardaun.blogspot.com. Setiap entry adalah hasil pemerahan otak tahap maksima kerut-kerut-dahi-kening-bercantum. Sekiang.