pEeps!

Tuesday, December 21, 2010

gLamOrNya!

tahu tak? tak tahu? ha..ni nak bagitau kat sape-sape yang tak tahu biar tahu so nanti takde la buat-buat tak tahu..eh, dah tahu? saye lambat rupenye..loading..heee...


harini nak kongsi pasal sape yang paling orang malaysia cari kat search engine google Malaysia..


tempat pertama...ha..yang ni semua orang kenal..artis yang tengah meletup sekarang..mak cik-mak cik pon kenal penyanyi ni..kalau aku dapat boipren macam die ni pon dah cukup,dah tak curang dah..oppps! abang airiel..tumpang lau..hikhik..ok,nak tahu sape? *buat muke eksaited sikit baru aku bagitau..hehe*..


maher zain..kenal kan..ala, yang fames dengan lagu insyaAllah tu..tak pon for the rest of my life..korang minat dia ni? aku pon minat..bile dia senyum...so somel...muka suci je aku tengok..pastu lagu-lagu dia pulak menenangkan hati je bila dengar.dengar doblas kali sehari pon tak bosan..*ha,ambik kau aku puji sebesen..minat tak minat..hikk..*


ok, yang ke 2..justin Bieber..kenal tak? kenal ke? aku baru harini kenal. memang loading kan..hehe..duk google-google pasal die ni..laaaa....rupenye budak lagi.biasa-biasa je la..tak de la comey sangat pon..*ceaa...cam kau comey kan*  sukati je cakap orang tak comey.. budak ni lagu yang glemer "somebody to love"..korang penah dengar x? x? kat rumah tak de radio ke? muahaha...


pastu yang ke-3...Luna Maya..santik kan die.seksi...patutla orang duk search sangat pasal die ni..ke sebab skandal dengan iriel tu? haa....tau la tu nak cari ape...gatai...hehe..sesape yang tak kenal lagi tu search la sendiri ye..malas nak tempek-tempek gambar artis kat blog ni.. gambar aku pon aku tak tempek nak letak gambar artis..tak boleh! blog aku gambar aku..kate blog aku kan..*camburukjepangaikan..*haha


yang ke-4..arwah din beramboi..nak tau....aku baru tahu yang arwah la pak cik din kat dalam majalah ujang tu..sape eh yang ganti pak cik din ye sekarang..dah lame tak beli majalah tu..


yang ke-5..gagagagagagagagaga.....gagap eh korang? hikhik...lady gaga la..siyes aku takot dengan penyanyi ni..ntah kenape..lagu bad romance paling aku takot bile sampai ra ra ra ra ra ra..*apeakutaipni...*


yang ke-6...hanis zalikha..ha...die ni nak ckp glemer, tak glemer, nak kata tak glemer,glemer..ha, cane tu? die ni..haih..malas betol nak taip..makin lame makin pendek kan..haha..ok, aku citer la sikit-sikit..hanis zalikha ni, blogger jugak..follower die lebih tak kurang 14 ribu tau..ha..kau ade?*pang skali*hik...pelakon jugak tapi tak kenal pon aku.. hebat die ni boleh kalahkan datuk siti nur haliza..kan kan kan?? die ni cantik..nak kenal, taip je hanis zalikha jumpe la blog die..


yang ke-7..yang ni ade sape-sape tak kenal? meh saye nak sepak laju-laju..kehkeh...kalau tengok citer boys over flower versi korea tu kenal la kan..bole jatuh cinta! aku suke tengok time rambut die basah.jadik lurus je...seksi je..tergoda ai tau..;p


yang ke-8..adam Lambert..siyes..aku tak kenal.so, tak kenal tu aku nak jugak kenal kan..cari la kat google image.first-first tengok dah gambar die ngah kissing. gay ke ape..eiii...teros malas nak tahu pasal die..


yang ke-9...datuk SITI NURHALIZA..tetibe huruf besar kan..yang ni malas nak cite panjang-panjang..tak kenal? meh nak sepak laju-laju skali lagi....akak-akak, abang-abang..tumpang lalu....hikhik


yang ke 10...paul tan..katenye blogger..tak tau pulak pasal die ni..nak cite kan takot terpesong pulak.baik diam..hehe..

2 comments:

AirielKayz said...

bie tk jeles pun....wekkkk....

cinta khadijah said...

takde..bie jeles..bie penjeles tegar! weeeeeekkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!! hahaha..

Copyright@ All Rights Reserved ulardaun.blogspot.com. Setiap entry adalah hasil pemerahan otak tahap maksima kerut-kerut-dahi-kening-bercantum. Sekiang.