pEeps!

Monday, December 27, 2010

nak jadi menantu mak cik boleyyyy...

wah, malaysia menang 3-o..hebatla..caya la!
sekian..
sangatla warganegara  derhaka kan..camtu je? *sayatakminatbolaterimakasih*
ok, malam  ni, secara rasmi nak cerita pasal diri sendiri. selama 18 hari bukak blog, main terjah je kan..dengan salam tak bagi. memang rejek jadik menantu mak korang kan..*makcik tumpang lalu..

*muka amatla mukaddimah..*
selamat petang..boleh saya bantu..ceaaa..ada gaya penyambut tetamu syarikat air selangor tak?
nama saya zaiton sameon..*bukan nama sebenar..*
asal terengganu,membesar pon kat terengganu..
sekarang belajar kat kolej swasta kat kelantan dalam jurusan diplamo sains seliaan UITM tahun akhir...*sayabudakuitmbangganyer..*muahaha..
rasa down je taip kolej swasta kan, nak jugak uitm..haha..
sekarang aku tengah berholiday n 29/12 ni dah kena daftar sem baru...huuuuwaaaaaaaaaa!!
lagi, nak tahu ape? ok, aku anak ke-6 dari 6 orang adik beradik..so, dats y la saya manja..orang cakap klon nora danish..*pitam* nak muntah pon boleh..





puteri bongsu kepada pasangan en.Muhammad n puan mek Edzha..
pelik kan nama mak aku..mesti nak cakap nama aku pelik kan..eh, hello..nama saya zaiton sameon.xpelik ok. muahaha
nama mak aku pelik sebab moyang aku dulu orang jawa..nama moyang aku lagi la kejawaan.Orang kaya nama dia..tapi tak kaya pon..hikhik..tu yang saya pakai kereta mini cooper s je sekarang..*sila percaya*cerita nak uppp je kan.. 
so, nama mak aku tak kemelayuaan la sikit...nantuk la pulak cerita pasal aku.Dari hari first masuk tadika sampai sekarang asyik cerita cerita sama je. Tak boleh ke tukar sikit "Hai kawan-kawan nama saya Zaiton sameon, boleh panggil saya Rozita che wan. " .dah2 la..xde orang nak bace gak...hukhukhuk..




12 comments:

JZ Business World said...

ada ni.. jz baca ni.. :)

sori ye jz tak buat entry khas tu lagi. hari ni 1 hari jz published produk-produk bisnes jz. ada problem dengan pages so dari pagi tadi pening kepala cuba macam-macam cara nak betulkan read more yang tak berfungsi di pages.

insyaallah, sok jz cuba buat entry khas yg jz janjikan semalam ye..

cinta khadijah said...

oh, xpe2..thanks ye..;)

Cik Najwa said...

ce cakap kelantan sket. HAHA

MAPPIAU said...

hahahaha lawak la ko ni dik..akak sokaaa la sape kate takde orang nak bace ni akak ade nih nih nih. hahahaha

dabuldahi said...

tak boleh!! tak boleh!!

cintakhadijah said...

cik nascha~bhs kelantan mmg failed! member ckp cam orang siam..haha

mappiau~hihi..thanks akak..;)

dabuldahi~ mencikk! tanak kawan.. hahaha

NuSaNa NoSa 91 said...

yeayyyy~ kita anak trg!! ^_^

p/s: thanx sudi follow keen.. keen follow sini blek.. slmt berkenalan yep~ ^_^

cinta khadijah said...

slmt berkenalan keen..;)

MataHati @ MH said...

choopp choopp...nak jadi calon menantu...ekekeke

cinta khadijah said...

akekeke..siap chop eh..

Cik Yana said...

awok kite,,
hehehe~

AIMAN said...

jalan2 cari menantu.. ekekekee

Copyright@ All Rights Reserved ulardaun.blogspot.com. Setiap entry adalah hasil pemerahan otak tahap maksima kerut-kerut-dahi-kening-bercantum. Sekiang.