pEeps!

Friday, December 3, 2010

ko ingat ko sape??

ko cakap aku ni loser? wey! sape loser hah?? sesedap mulut ko je kan? ko ingat ko hebat sangat? ko teror sangat?ala, stakat orang cam ko tu aku tak heran la. tengok, aku boleh jew lawan ko.cakap lagi aku loser.cis! tak puas ati betol. sape eh name ko? aku lupe pulak. yang aku ingat ko tu suke pakai seksi-seksi. nampak tu nampak ni.dengan rambut perang. ingat boleh bawak sembahyang ke? opps! aku tak ingat pulak ko ni memang tak solat kan? cam la aku tak tahu.huh! ingat santik sangat la tu pakai camtu?rambut cam penyapu sampah rumah aku je kot.muka pulak cam rumah tak siap.aku lagi santik la! doblas ratos ribu ganda dari ko. ha, baru aku ingat nama ko nicole.konon nak glemer cam datuk nicole david la tu? pliss la. nak pitam aku tau? pastu kawan ko sorang lagi tu si anna tu.die pon same cam ko. sikit2 cakap aku loser. aku tahu la aku tak sehebat die awal2.tapi cube la bagi semangat sikit. ni cakap aku camtu terus down tau x??ala,last2 aku boleh jugak lawan die. korang yang loser sebenarnya. korang berdua ni memang sesuai sangat la berkawan. pangai same je.suke pakai seksi-seksi.kalo muka santik cam aku takpe la jugak.huh!! menyampassssss....

ok.stop.tanak dah wat dosa kutuk karton kat dalam game.hikhik.tension men game wimbledon tennis ace.tapi  last-last aku menang jugak..wiiiiiiiiiiii!
berita terkini hiburan sensasi : tangan saya luka sebab panjat pagar jiran sebelah. saket saket saket..!*tolong tiup bolehhhhh...*lempang skali.. hikhikhik..

No comments:

Copyright@ All Rights Reserved ulardaun.blogspot.com. Setiap entry adalah hasil pemerahan otak tahap maksima kerut-kerut-dahi-kening-bercantum. Sekiang.