pEeps!

Friday, December 3, 2010

menitis jugak air mata ni..

cewah, entry tanak kalah. buat-buat sedih.ceh...ok nak tanya, sape penah panjat pagar? ala, ramai kan?? awak tu, tu, tu..macam la tak penah..tak mengaku pulak. dulu time skolah-skolah memang kaki panjat pagar kan? cikgu suruh solat pegi panjat pagar tanak solat. eii...rosak akhlak betol la korang ni tau. tanak la kawan, pegi sane. yang tak penah tu mari dekat-dekat kawan dengan saya sebab saya tak penah panjat pagar apatah lagi lompat pagar time sukan-sukin.ok,melalut.
harini first time aku panjat pagar.brutal x? haha..pembetulan, saya seorang budak yang ayu. *tolong iyekan je ok.* muahaha..panjat pulak pagar jiran sebelah.malam-malam.xde orang pulak tu. ape cer ni der....*oh,sungguh bukan diriku*..
alkisahnyer...jiran aku sebelah rumah xde kat rumah.*ade kena mengena dengan korang ke?*diorang pegi bercuti.*ade kena mengena dengan korang ke?* diorang ni bela arnab.*ada kena mengena dengan korang ke?*sebelom bertolak diorang letak la banyak-banyak sayur dalam kandang arnab tu kan.*ok,dah tak tanya*.
alkisahnye lagi, tadi makanan arnab diorang tu dah habis.*aku kompius,ade kena mengena dengan korang jugak ke?* hekhekhek..ok, strek tu de poing. mak ayah aku balik dari masjid tadi tengok2  la rumah jiran kitorang tu kan. kitorang kan jiran prihatin.*nak jugakkk* heee....pastu aku hendap-hendap tengok makanan arnab tu dah abes.licin! sian kat die...memang kesian la..pastu aku cakap la kat mak ayah aku. kitorang anak beranak memang kesian gile2 kentang la kat arnab tu. sebab kitorang kan jiran prihatin..pastu pikir2, ayah aku suruh panjat pagar jiran aku tu bagi makan kat arnab.aku on je..sebab aku kan jiran prihatin.ayah aku kutip kangkung kat blakang rumah.pastu aku p panjat pagar depan.panjat2 skali nak jatuh, tangan aku terlepas.abes calar2 tangan .pedih oh..darah2..kulit kat nadi tu kan nipis kan..kena pulak calar kat pagar simen..eii...ngeri aku tengok tangan sdiri ni.dua2 belah pulak tu kena. pedih sampai jalan pon cam robot dah..tp tengok arnab tu makan mentakedarah,aku rase puas hati. kenyang jugak die malam ni..ade jugak sumtink nak dimakan kan..pastu masuk rumah tahan je la pedih tangan ni..tahan tahan sapu la minyak gamat. ya Allah..pedih nye tok sah nak cakap la..dah rase nak terberanak dah..last2 menitis jugak air mata ni..tangan dah tak tahan, botol minyak tu terlepas..pecah la botol tu...pastu kena la bebel dengan mak...hehe...menitik pulak air mata ni..hish...manje je kan? sukati la..saya kan klon nora danish...*pitam* hahaha

2 comments:

neighbour said...

hahaha..terima kasih kerana melihat arnab sy..awk mmg prihatin kuang3..

MiSs gayuNg_baLDi said...

no hal..saya tahu awak ada bela sotong kurita kan..nak saya tolong jaga jugak? haha

Copyright@ All Rights Reserved ulardaun.blogspot.com. Setiap entry adalah hasil pemerahan otak tahap maksima kerut-kerut-dahi-kening-bercantum. Sekiang.