pEeps!

Saturday, December 25, 2010

akU masuk tV..

hoho.. nampak sangat kan korang...terguris tau...tetibe kan..hehe..sebenarnya harini aku masuk je blog kannnn pelik pon ada..terkejut pon ada..tapi bila dah faham..tergelak rasa nak guling-guling..tengok kat shoutbox..ada follower cakap aku masuk tivi..pastu ucap-ucap tahniah..haha..klakor tau korang...nampak sangat tak baca habes kan entry aku.teros down..haha.. aku ni bila menaip cerita nak up je.heee..aku suka bila umur aku 20 orang ingat 15...i likeeee....

entry ni khas yang nak tengok aku sape.*camkauprimadona*.hah, ambik tengok muka ni, umor 20 ke 15..*garang tak,garang x?*haha..

pic kena blur-blur sikit..tak leh tenung yang clear2..nanti jatuh cinta..*muntah..*muahahaa..

3 comments:

cinta khadijah said...

mana aci kamu dpat gambar yang tak blur..wekkk..:P

mescopio said...

hahaa..kite pun tertipu td..hehe

budak slebet said...

mescopio: haha..:P

Copyright@ All Rights Reserved ulardaun.blogspot.com. Setiap entry adalah hasil pemerahan otak tahap maksima kerut-kerut-dahi-kening-bercantum. Sekiang.