pEeps!

Sunday, December 26, 2010

ini kisah pasal saya..

saye suke makan tembikai..
suke sangat..
sebab die manis...
sebab tu muke saye manis-manis cam tembikai..
*muntah* hakhak..




ni pak cik tembikai..
saye xnak makan ni..
sebab geli nak makan idong die..

yang ni lagi la saye geli nak makan..
sebab die x gosok gigi..


pape pon saye suke makan tembikai...

.
.
.
.
.
.

binatang ni sangatlah comel...

secomel kure2 saye..
saye rindu kat kure2 saye..
kure2 saye ni memang pemalu..
cam saye...
ni la muke die baru bangun tido...
comelkan..
cam saye jgk..
dah2 la tgk die..
die memang pemalu...
macam saye..
kure2 saye memang gedik..
tapi gedik yang sopan ok..
macam saye..
hakhakhak..
sekarang kura2 saya dah lari dah..
cepat betol dia jalan..
.
.
.
.
.
harini hamster saya beranak..
mak saya muntah-muntah...
ayah saya cakap ingat mak saya nak beranak.
rupa-rupanya hamster saya..
hikhik..
entry ntah pape..rasa  nak tumbuk diri sendiri taip camni..*dush dush!*
sangatla buhsan pagi ni..
melalot jew lebih..
arrrggghhhhhhh! mata,cepatla ngantuk!

No comments:

Copyright@ All Rights Reserved ulardaun.blogspot.com. Setiap entry adalah hasil pemerahan otak tahap maksima kerut-kerut-dahi-kening-bercantum. Sekiang.