pEeps!

Saturday, October 22, 2011

life aku bukan life engkau.

assalamualaikum...


ok. harini nak cerita pasal...




pasal life aku sekarang. *macam-ade-org-nak-tau-life-kau-macam-kau-primadona.* ^^P


F  wai ai , sebelum ni aku belajar kat KPTM kota bharu kelantan. ambil kos diploma in science. under UiTM programme.


perlu ke kau bold pastu besarkan UiTM programme tu?

eh..perlu.. down kot cakap blajar kat kolej je.
at least kalau orang tanya..

halimahtakjongang :- student mane ni?



budaktaktaumalu :- student UiTM. *sambil sengeh buat muka mintak penyapu.*

see.. bangga sejenak jawab student UiTM. even hakikatnye kau belajar kat kolej bersekutu UiTM je kan. tapi still tak tipu kan? akekeke.. keji punya pangai. bangga lettewww boleh jadik student UiTM??

puh-lis.


eh, ade yang tak tau KPTM tu ape?

ok. kptm tu kolej poly-tech mara. it's ok kalau korang tak tahu pun. aku tak sentap sebab kolej aku bukan glemer sangat mcam MSU yang buat iklan kat tivi pkai model student-student cun. eh, ye ke?

ni la kptm.
saya sayang kolej saya.

puh-lis buat statement camni ck!
-____-"


..... 


f wai ai lagi.. aku dah habis diploma. syukur alhamdulillah.

sekarang tengah berbahagia di rumahkusyurgaku.

aktiviti seharian..

makan, <-- berjaga 16 jam, 14 jam boleh dikatakan aktif mengunyah.

tido, <-- kat rumah berazam nak jaga tido dengan harapan nak hilangkan mata panda. konon nanti boleh pakai eye shadow blink-blik warne-warni. *macamcantiksangat.*

tengok korea, <--dah habis tengok my gf is a gumiho, sekarang tengok secret garden. wah~~ hero kemen hensem kau! boleh bawak termimpi.*ko-memang-gatal-kan-ck?* -_____-"

aku dah stedi kalau ade orang nak panggil aku debab dalam masa 2 bulan lagi.

nasib takde pakwe.

kalau ade?

tengah jalan-jalan dengan pakwe dengan muka bahagia..

zabedahtepirumahpakmat :- eh, ck? amboi...berisi sekarang.. khawin x ajak kan. anak sulung eh?
*sambil gosok-gosok perot aku.*


ck-dengan-muka-senyum-plastik :- eh.. x..kami masih berusaha.
*sambil jeling konon zabedahtepirumahpakmat takot.*

see? aku dah plan dah.. smol de pises lah!


so, tu la serba sedikit pasal life aku sekarang.
bagitau lebih-lebih kang ade plak tetibe feeling akulah-pramugari-terhangat-sume-org-nak-care-pasal-life-kau.

bila abang nak balik ni.

monolog dalaman seorang isteri disayangi suami.

gelimat mat mat!!!


sekian wassalam..



p/s :- title entry nak hot je kan? :P




hepi saturday ols!


bye!


:)

9 comments:

ctk said...

UiTM dihatikuuu :D

yes..adew kawan debab..cepat2 debabkan diri..hahaha

syahirooAhmad said...

HAhaahahah.. APakah ini? pix dan ayat yang last tu cannot go~ huhu..

wehh.. selambr je ko tengok aweks dalam cite gumiho tu.. tu saya punye~ haha. sweet kan cite tu.. paling sedih part dia kene tinggalkan atas kapal.. dia takot air.. huhu..

yusuflaili(Goku) said...

salam;
Nampaknya kehidupan awak ringkas je belum ada yang mencabar kewanitaan awak... mungkin tak lama lagi tu..

Ban said...

simple girl..i like..haha

CintaKhadijah said...

ctk~ jum2..tgk sape lg debab nanti! ^^p

syahiroo~ sekali sekala haruslah brangan~~ org cakap practice makes perfect. hek hek hek.

taylor swift die punye, mi ho die punya. tamak! ^^P

a'ah..pastu hujan.haishh.. sedih gile part tu.


yusuf laili~ hidup sy sbnrnya complicated jugak tapi make it simple sudaa..^^,

twisties mesti mau~ dats me! ^^,

Azhafizah MN said...

UiTM dihatiku..rindu UiTM..walau student and study mane pun yang pasti sile study rajinrajin >.<

Chachos Cheezy Wedges said...

hahahaha... tahniahh sbb da grad... perghh!! skrg rilex je dlu.. ader rezeki nk smbung, sambung je taw...

♥ Nana BamBam ♥ said...

hahaha..last word sekali mmg gelimat mat matt!!

CintaKhadijah said...

azhafizah~ lama x nyanyi lagu uitm dihatiku. :P
ok.. pasni mesti study rajin2.chaiyok! <--kat diri sdiri..^^p

chacos~ tikiuk2.. yup.ade rezeki pasti sambung degree..^^,

nana~ haha.. pk 2 kali, kenapa la taip mendalah tuh. geli! haha

Copyright@ All Rights Reserved ulardaun.blogspot.com. Setiap entry adalah hasil pemerahan otak tahap maksima kerut-kerut-dahi-kening-bercantum. Sekiang.