pEeps!

Saturday, October 22, 2011

hantu nanges?

tadi tengah syok on9.. mak aku datang..

ma: tak takot ke tido lewat-lewat malam?

ck : takk.. nak takot ape..takut hantu? *aceh, muka kemen eksyen time nih.*

ma : mana la tau.. ade bunyi pelik-pelik ke. xtakut?

ck : bunyi ape? ma takot hantu ehhhh... penakot jugak ma ni kan.. keh keh keh.. *gelak nak keji je..*

ma : ye la. aritu masa bog (ni panggilan ayah aku.) pegi kolumpo,ma duk sorang, ma dengar ada orang duk nanges tepi bilik ma kat luar.

ck : dan-dannnn.. nak suruh ck tido awal letteww...haha..*gelak gelak jugak.tapi badan dah seram sejuk.*

ma : betol la. pastu ma tegur cakap ma tak takot.pastu "menda" tu stop nanges.

ck : erk! yela..sikit je lagi ni. t ck tido. ma ni... time malam la nak cite.

ma : keh keh keh. *gelak boleh tahan jugak ma ni.buat aku kompius.betol ke x cite ni.*

ok. aku da rasa len macam duk sorang-sorang kat ruang tamu ni. 

malam ni tahan kencing sampai pagi.

-_____-"


nite ols!


wash ur face and wash ur feet!

n

have a nitemare!

keh keh keh.







13 comments:

Fikri said...

Haha.. eksyen noo.. kna btol bru tau.

ctk said...

waaa.kenapakah aku membace entri ini ditengah malam....uuuuuu~

Syera Abdullah said...

1st step here... interestingg :D pasnie taktido malam2 sangatt daa... huuuuu naek buluroma !

dayah aziz said...

jangan lah terkencing..;)

My Life's Journey said...

Hihi lawak entri ni ..suke bace :).

salam pekenalan dari umi :)

budak penjara said...

kencing atas katil jew

CintaKhadijah said...

pasni jgn nak tido lewat sngt tau korang.. kena kat korang baru tau..^^p

diana said...

tak sabar nak tunggu secret garden malam ni...
ekekek...

DianaAzis said...

hahaha..wat suspen jerk..baik2 tau..

hyz said...

eksen betol... eksen2 tapi takot gak.. hhahah

cik bulan said...

i know that guy..:')

cik bulan said...

ok2 pasni pakai pempes je..xyah g tandas dah.:P

CintaKhadijah said...

kak diana~ wah~ layan secret garden jugak ye..? ^^,

dianaAziz~ ye. baiklah. sekarang xde bw sampai pagi. seram punye pasal. haha

hyz~ haha.. eksen je lebih tu..nak cover takot. ^^p

cik bulan~ yeah! dats mine..<--perasan. akekeke..
haha.. cadangan bernas! ^^p

Copyright@ All Rights Reserved ulardaun.blogspot.com. Setiap entry adalah hasil pemerahan otak tahap maksima kerut-kerut-dahi-kening-bercantum. Sekiang.