pEeps!

Friday, July 29, 2011

asyik salah je ni..

kondisi mood : jiwang doblas karat.

kadang-kadang Allah hadirkan kita orang yang salah sebelum hadirkan kita dengan orang yang betul.
supaya one fine day,

bila kita jumpa jodoh kita yang sebenar kita akan sedar bahawa dialah yang terbaik untuk kita..
dan pernah dulu kita jumpa seseorang yang salah yang bukan yang terbaik untuk kita.

dengan itu,  kita akan lebih menghargai yang 'betul'.

*mak aihhhhh..."dengan itu" kot...ko ade?* muahahaha..

xpaham bila mood jiwang ayat punye skema cam nak masuk exam. ayat setaraf A samad said.


.......






salah!




salah!






salah!







salah!


hehe..


......



mana yang betul ni...

*sempattttt...*


gile gedik! haha..


adik-adik single? chill babe!
 xde hal lah!
*tetibe*

;p

terima kasih menghabiskan masa 5 minit anda untuk entry yang tidak senonoh ini. 


sayang korang lah! 


.........


moral of the story :- Allah makes no mistakes. 

perempuan yang baik untuk lelaki yang baik, dan lelaki yang baik untuk perempuan yang baik.
surah an-nur ayat 26.


bye!

p/s: asyik salah jew.. insyaallah akan dapat yang betul!
kakak-saya-umur-26.


motif???



:)

sumber images: mr.goO..

5 comments:

milo said...

hehe betul3..nanti datang le tu..hehe

nurani said...

yeah,stuju!!
doa jodoh yg bek untk kite..hihihi

Ain Simpson said...

poyo..patut sakan sgt ber 'HTML'...hahhah

dayah aziz said...

ok..kna pcaye la ngn entry ni...xmau la sdey...;))

RerameUngu said...

ni nak pomot kaka ke ape ni? hahahahaha

Copyright@ All Rights Reserved ulardaun.blogspot.com. Setiap entry adalah hasil pemerahan otak tahap maksima kerut-kerut-dahi-kening-bercantum. Sekiang.