pEeps!

Monday, August 13, 2012

Nak tanya tolong jawab sepatah boleh tak?

Kenapa aku punya fibox not available eh? Tolongla jawab.. aku tahu kalau korang komen aku punya entry sebelom ni  aku tak reti nak reply komen sebab aku bajed sangat diva. # Perangai macam jahanam # keh keh keh.

Rasanya dah berhari kot tak keluar. Aku ingat sehari dua je tak keluar so aku buat rilek dah la kenapa nak kecoh sampai nak buat satu entry kan. dah berhari aku peratiiii je fibox ni tak keluar-keluar. 


Harini tetiba rasa nak pergi merewang kat blog orang tetiba fibox xde lagi. camne nak berbalas jejak kan.. hape ingat aku sombong sangat tak reti nak berbalas jejak? # jeling sikit.# 

ewah.. hiks! :p


Aku tak tau kat blog orang lain macam mana sebab dah lama aku tak merewang kat blog orang sebab tetiap hari baca blog sendiri sebab rasa blog sendiri bes sangatttt la kannn...#pitam.#


Kenapa dengan fibox niiii....
kenapa? Kenapa?? kenapa???
Korang punya fibox pun macamni ke?

#kerut-kerut dahi sampai kening cantum. #



18 comments:

Unknown said...

fibox awk dah kongkalikong latu... saya pon dah berapa kali tukar...las2 saya pkai cbox... rekemen pakai ni... terbaek... http://cbox.ws/?r=7-512668
eh, dah berape patah perkataan ni?? ermmm... lepak dan follow ek?? peace...

CintaKhadijah said...

kongkalikong tu mendalah ape? hahaha..
btw, thanks! ^^

♥ p a a n i ♥ said...

samelahhh. fibox saye pun xkeluar2 dari haritu..apesal entah..huhu

vblogklasik said...

From this entry
http://wanhazel.blogspot.com/2012/08/fibox-telah-diharamkan-penggunaannya-di.html

Fibox telah diharamkan di malaysia. Haha. Yey~



p/s: tp xsure lg.. :D

Cintaku Tihani said...

sayer pn tukar c box sekarang. . hehe

haz said...

try shoutout dr busuk.org ^^

yusuflaili(Goku) said...

ahu dah tukar banyak kali dah...sekarang ni aku tak ada soutbox atau fibox,sbb benda ni mula2 je ok lepas tu buat hal lagi.

LydSunshine said...

Fibox tu apa? *pitam tak dgn soalan balas drpd akak?*. Hahaha...

Lan Bingka said...

lalalala..cbox ku masih ok ;) #janganlah jeling2

Niza Romli said...

fibox akk dulu pun jadi camtu gak..last2 buang teruss. Padan muka. Apa? dia ingat blog takleh hidup ke takda dia...eheh!

CintaKhadijah said...

Thanks for the info korang. :)

Rasanya kena tukar cbox la pulakk. haihh..

Akak lydsunshine. : haha.. pitam bangun balik pitam bangun balik! hikhikhik

Lan bingka : alahh.. tu cbox..bukan fibox... ^^p

Akak niza : alamak.. emosi pulak die. hehehe.. bawak bertendang ye kak.. :P

Potia Casadelarossa said...

lain kali gunalah BoBox... tak pon BotoX ekekek

Liyana Anuar said...

saya pakai cbox aje~~

dilla.d said...

eh die pitam , hei bangun bangun hehe

Unamn said...

awak pakai c box la eah.. sbb sy pun xdpt nak msuk chatbox awak.. xpe dont stress :)

terapi kista ovarium said...

thanks gan informasinya

pengobatan alternatif hepatitis said...

ikut menyimak gan

obat alami diabetes melitus said...

makasih banyak gan

Copyright@ All Rights Reserved ulardaun.blogspot.com. Setiap entry adalah hasil pemerahan otak tahap maksima kerut-kerut-dahi-kening-bercantum. Sekiang.