pEeps!

Friday, September 30, 2011

selamat pagi,cinta.

hey.assalamualaikum..



again..tak tido malam.

its 7.57 a.m.

-__- "






......








cuaca redup tak mampu menggoda  aku panjat  katil ,masuk selimut, peluk bantal busuk dan mimpikan Aaron aziz.

=.=


.....






pagi-pagi otak beku tak tau nak membebel apa tapi gigih jugak nak updatenya.

-____-''


.....

harus-mencoba-untuk-tido.

.....


what a wonderful pagi jumaat.
<3

have a fantastic,


great,


super-duper,


totally awesome,


wonderful day!




p/s : tajuk entry taknak kalah..;p
n sori.entry blog aku memang tak bermanfaat langsung..
;p

11 comments:

Orkid Melur said...

hape ? tak tidur lagi ? memang kuat ah akak yang shantekk nim. muahaha !

CintaKhadijah said...

insomnia kot.. -__-"

da brape hari camni..huhu

Sha said...

amboii nak aaron aje..suami org tuh..ekekek

Azura said...

boleh jadi juga insomnia ni.. xpun sat g tdo.. mlm berjaga balik.. huhu

Nafisah Ruslan said...

saya pun selalu kena macam tu.. insomnia.. hu2

CintaKhadijah said...

sha~ akekeke..ok2..sy tukar klon aaron aziz.haha
azura~ haa...camtu la life skrang..mcm xde life..;p

nafisah~ mcm abnormal kan..;p

muhammad said...

pa sal x tido?

Bui Junaidi said...

x tidur..nnt migrain..bui kalau tak tidur confem kepala stoingggg..hehe

ctk said...

cuba untuk tido..lau berblog, memang kamu xnk tido...hehehe

Chachos Cheezy Wedges said...

hahahhaa... entry mcm nie pon boleh... :PPP

nik lan nik mat said...

comel~

Copyright@ All Rights Reserved ulardaun.blogspot.com. Setiap entry adalah hasil pemerahan otak tahap maksima kerut-kerut-dahi-kening-bercantum. Sekiang.