pEeps!

Tuesday, December 15, 2009

yabEda bEdUUUU......

I told u, u wont fail 4 ur exam...msg yang aku dapat kol 01:46:38 am, 15 dec 2009 yang dihantar oleh seseorang...wah3x gumbira sakan aku..yippi!! mak aih..sonok sesangat..rase nak kejot mak ayah aku yang ngah tido..suke3x...aku x ripit!!! dan aku begitu gembira sekali..tak terkata..acececece...tinggi bahasa..hahaha..runtuh gak la katil ni kang..aku x sangka..betol2 xsangka..aku mati2 ingat aku akan ripit 1,2 paper..tapi alhamdulillah..aku bersyukur giler2..thanks Allah...doa aku dimakbulkan n aku kena tunaikan nazar aku..ciap bernazar lagik ni..hehehe...dah 4 hari result aku kuar, aku takot nak cek, takot cek tendang..bayangkanlah betapa takotyer aku...time kasih kat sesape yang tolong doakan aku ye...n terime kasih gak tok diri aku sendiri sebab dah bnyak berusaha..berbaloi2..cam celcom lak...ade aku kesah?? hahhaha...yeeeeeeeehhhhaaaa!!! aku epi! Hahahaha....

No comments:

Copyright@ All Rights Reserved ulardaun.blogspot.com. Setiap entry adalah hasil pemerahan otak tahap maksima kerut-kerut-dahi-kening-bercantum. Sekiang.