pEeps!

Tuesday, December 15, 2009

aku mELaLut..

Erm...bosannyer...aku xtahu pe nak wat..xsihat lak tu..seseme..alah ngn udang kot..aku masak bubur nasi udang tadi..wahx3..satu peningkatan..bagus tol anak mak ni ye?? dah leh khawin ni..ni la ciri2 calon menantu paling bagus! Hahaha..koya tol..aku nak khawin?? ade ke orang nak anak dara malas cam aku ni..nenek aku yang cakap..hehehe..nak jgk? Meh isi borang meh..pastu bleh masuk minang..hahaha.sedikit gedix di situ..erm..skrang aku ngah pikir biler agaknyer aku bleh khawin?hahaha.. Aku ada dengar kawan aku berkata2, die berkata2 camni,” wajib ibu bapa mengahwinkan anak perempuannyer apabila cukup umur..”uih.. betol ke beliau tuh..aku pon kompius gak la sebab x tau asal usul ayat tuh..ade sape2 bleh bagi komen?? ape da..aku baru umur tutututtttttttttt...mane leh bagitau..haha..age ain't notink but a number..rite?? cam la aku tua sngat kan x nak org tahu umor aku..gedik cam kicap, kicap pon xgedik cam aku..aku mane leh khawin lagi..blajar pon xabes lagik..masak pon campak je pe yang ada depan mata..ade ati nak khawin..adoyai..

No comments:

Copyright@ All Rights Reserved ulardaun.blogspot.com. Setiap entry adalah hasil pemerahan otak tahap maksima kerut-kerut-dahi-kening-bercantum. Sekiang.