pEeps!

Thursday, August 19, 2010

siti nur haliza makan sebelah aku..

baru balik dari bazar...harini mood sangat gumbire..so, beli makanan manyak2...jari ade spuloh...sume sangkut ngan plastik makanan.pastu satu jari sangkut ngn dua plastik..ha..bape? kelam kabot nak kire..haha...*sile pecaye* 
2 3 hari lepas cam insaf je nak beli makan sikit..blanje x sampai 5 hengget..pegi beli mee kari teros balik..2 3 hari jugak la ketagih mee kari..makan dengan lahap x pandang kiri-kanan..*tipu*
insaf la 2 3 hari, pastu die datang balik dahhhh.....
rambang je mate nak beli makanan..pastu start balik tawaf-tawaf bazar..
tawaf lak bukan tengok depan je kan..tgk kiri-kanan..skali tereksiden ngn orang depan..abang tu dah la besor...skali langgor cam nak patah idong mancung ker?? aku..hahaha
motif cerita: tlong hati2 di bazar ramadhan..jagalah kesucian anda...
penah org duk pegang2 tangan aku. oh, aku ingat die tak sengaje..ok, aku abaikan..pastu aku pandang org tu balik..skali die sengeh2 kenyit2 mata..kuang ajo...sengeh2 dah la gigi berkarat..eeeiiiuuuuuu.........rase nak lempang orang lalu lalang kat situ..gelimat mat mat.....
  
balik tadi lak..ade la sorang pompuan ni..die paling kat aku..die cakap sumtink dengan muke penuh perasaan..pastu tetibe muke bertukar muka mencari..kawan tertingal kat belakang..agaknye dah lame kot die cakap sorang2 kawan die tertinggal kat blakang..aku tak tahan nak gelak..ok, mule2 aku cover..ye ke?? x2..aku teros je gelak..tapi x tgk kat die la..menjaga hati dan perasaan kot...hikhikhik...

p/s: awak..saya mintak maaf sebab gelakkan awak..memang saya sengaja gelakkan awak sebab awak kelakar sangat masa tu..saya tak tahan..saya tahu awak tak tahu kewujudan blog ni.sape suruh awak tak de blog?muahaha...apa-apa pon, dari jauh ku mohon ampun.....hahaha
mane siti nur haliza? xde pon kan..aku tipu je kot...hikhikhik..

No comments:

Copyright@ All Rights Reserved ulardaun.blogspot.com. Setiap entry adalah hasil pemerahan otak tahap maksima kerut-kerut-dahi-kening-bercantum. Sekiang.