pEeps!

Thursday, August 19, 2010

kembang kempis hidungku..

haha...cam klakor tapi x klakor..ha, cane? tetibe??

setinggi-tinggi penghargaan kepada akak anis azira..*betol ke eja camni?* hihi..kerana telah sudi menyumbangkan saye satu hadiah yang paling bernilai dalam hidup saya. pemberian ini sangatlah saya hargai dan tidak dapat diluahkan dengan kata-kata kegembiraan ini.*ayat nak masuk exam*..haha x bley bla..
oh, sungguh tak kusangka buah cempedak jadi nangka..apekah??
saat ini terase kembang kuncop..

oh, cam tak layak je...ke saje je kak anis ni xde choice..haha..
lagipon follower bape kerat je kot..huhuhu..
saya rasa nak dapat award camni jauh lagi la.padahalllll dah dapat..haha..
lenla kalo cam blog kak anis tu tu layak la kan..
kadang2 berilmiah......ker....?hahaha..gurau je k..
blog ct ni ntah pape..nak kata berilmiah dan menyeronokkan tu tak la kan...
pape pon blog kite, sukati kite la kan?? hahaha..

pape pon...thanks alot, kak anis..
cayang kak anis melon2..muuuax!

2 comments:

AnisSensuous said...

Eeee..nak buli i la tu. best apa blog ct nie. K.anis suka tau blog yang girly2 ni ♥ ♥ ♥

MiSs gayuNg_baLDi said...

hehehe...tikiuk kat anis..blog kak anis ct bace sejuk je perot..sopan je...hikhikhik...ikhlas ok,, walaupon ayat cam tak ikhlas..hhahahahah...ikhlas2..heeee..;p

Copyright@ All Rights Reserved ulardaun.blogspot.com. Setiap entry adalah hasil pemerahan otak tahap maksima kerut-kerut-dahi-kening-bercantum. Sekiang.