pEeps!

Thursday, August 19, 2010

boleh tak kalau..

aku nampak hantu xde sambungan..
slalu citer x abes..hahaha...ade korang kesah sangat? hikhikhik
lagipon citer tu dah lame dah...dah x ingat citer tu cane..lagipon i ade short term memory...hekhekhek....
alasan xnak citer panjang2.hehe..bulan2 pose nak kurangkan aktiviti menaip..penat la...pegi kelas kena jalan kaki..penat..pastu dengar lecture..penat..pastu layan member2 ajak mengumpat..penat..*sile jgn percaye* pastu balik kelas ngah jalan mengumpat lagi..penat..sampai umah kena layan suami lagi..urut2 bahu suami baru balk keje..penat...anak sulung nak susu..kena wat susu..penat..anak kedua nanges, nak kena dukung sane sini..penat..anak ke tiga nak makan..kena siapkan makan..penat.anak ke empat dalam perot pulak tu..penat2..pastu nak menaip panjang2, x de org nak bace.haih...penat2....cis cis cis.alasan semata-mata..bile ko khawin??hahaha..
motif citer: dah nikah nanti nak anak empat orang..*sile pitam*



2 comments:

AnisSensuous said...

ala..kak anis kesah tau.. habiskan la..

MiSs gayuNg_baLDi said...

terharu la kalo ade org kesah sal siti..huhuhu...t de mase ct sambung ok...

Copyright@ All Rights Reserved ulardaun.blogspot.com. Setiap entry adalah hasil pemerahan otak tahap maksima kerut-kerut-dahi-kening-bercantum. Sekiang.