pEeps!

Sunday, August 15, 2010

aku nampak hantu!! part 2

ok sambung lagik..

part 1 x nampak2 pon hantu...sabar ok.. 
kite sambung cite lagi..
ok, kol 12 pm..pas bedah2 rabbit malang, de kelas QMT...statistic..masing2 asyik menguap jew.. FYI, menguap boleh jangkit ok..firt2, Jaja menguap, pastu jangkit kat emma yang duk sebelah die...Izzah lak dari jauh nampak idong sorang2 kembang je...die lak yang jangkit..hanif lak ngah jeling2 kak yana jangkit skali..aku duk tepi kak yana pon turut terjangkit skali..nagh best2 menguap, idong kembang besor serombong kapal, skali lecterer aku tanyer sumtink,then die tgk aku..oh, sungguh kebetulan skali..,so, kompem2 la die pon jangkit kan..conclusionnyer, satu kelas menguap ntah bape kali dari kol 12 sampai kol 1..
* cerita adalah rekaan semate-mate, xde kaitan dengan sesape, kebetulan nama adalah disengajakan..hahaha..*
tapi part aku tu memang betol...malu ai dengan incek has has has.........hikhikhik..

ok, tertinggal satu peristiwa..aku terjage kol 8.25 a.m sebab dapat mesej dari kelas aku puuuuuunye SOLTAN.
"saya nak carta pelantikan mentor mentee ASAP"
oh, timetu memang gelabah cam dinasor nak branak..carta ntah kemane..
*akuS/Usulityangxbolehdiharapsesungguhnyer*
"jumpe saya bawak CEO skali"..adeh...
so, kol 1, ke hulu ke hilir cari carta, cari soltan.
carta jumpe, soltan x jumpe..penat weh..malas nak layan..kol 2 ader pizentesyen lak..

disebabkan kasane kesini, aku lambat sikit bersiap..aku suruh team aku gerak dulu sebab nak amek LCD mendalah nak pizeb tuh..pizen lak kat bangunan  baru yang cam sardin x siap..terpencil lak tu...,
on da way tu, tetibe bunyik motor..jalan tu jalan short cut..xde orang lak tu..aku dah ketakotan..aku pegang beg kuat2..kang kene ragot lagi skali kang sape nak tolong??jawab2...skali....
"opocot mak kau!!!' 
ngan muke cam kena heart attack..kaki lak terangkat..
aku nampak..............
to b continue.....

nite..nantok lorh....

No comments:

Copyright@ All Rights Reserved ulardaun.blogspot.com. Setiap entry adalah hasil pemerahan otak tahap maksima kerut-kerut-dahi-kening-bercantum. Sekiang.