pEeps!

Sunday, August 8, 2010

sawan???

dah bape lame x update blog ni...dah bersawan dah...nak kena cuci2 balik ni..pastu bace-bace ayat sikit, takot jin bersarang. orang kata blog kalo tinggal lame-lame ni satgi jin duk wat umah. pastu sape bace kene cekik. haa.. kalo dah setat bace blog ni tolong hembus-hembus sikit kalo tanak kena cekik..tak tipu tapi cam tipu..hik..

perkembangan terbaru saya sekarang ni..*cis..cam ayat gedik artis..haha*
sekarang aku duk kat kolej la...dah 6 minggu dah setat kuliah..rase cam kejap je..rase cam baru smalam family hantar sini..huhuhu...
haih...rindu umah...kangen bangat sih!

lame2 x up date blog ni alkisahnyer charger lappy aku wat hal..nak khawin satu lagi la tu..tetibe.??..
aku cucuk2 x masuk..kadang2 masuk kadang2 tak...goram den...rase nak campak je luor tingkap..
so, sekarang xbape nak berkembang la...nak online pon kene wat muke kesian pastu kenyit-kenyit mate sikit, goyang-goyang bahu kat rumet nak pinjam lappy..gedik jew...haha
sampai sekarang x beli2 lagik charger baru...ayah aku cakap biar dulu...huhuhuhu.....so, aku sebagai anak yang tidak membantah cakap orang tuanya xkan nak g beli jugak hanya kerana nafsu yang bergelora dan mengganas nak online kan..
gune lappy orang pon x selesa jugak..bak kate orang hujan emas di negeri orang hujan batu di negeri sendiri..lebih baik di negeri sendiri..ade kaitan ke??
pastu duk gune-gune pastu terrrrrrrrrrosakkan, ha, cane? sape nak jawab? haih....sesungguhnyer jiwe kacau, rase bersalah giler wujud dalam diri.. oh, sesungguhnyer penagalaman itu sangat pahit...sian THO SHE BA...hikhikhik...
best je explain sampai doblas muka surat xleh nak update,,poyo cam de orang ikot perkembangan semasa..huhuhu...
ah, ni blog aku, sukati aku la! hahaha*ayat kuang ajo giler..*
tumpang lalu....sopan tahap pastik..hahah..

ok, citer pasal kolej lak..
sem baru sekarang cam rimas..kolej cam cam tin sarrdin...masuk je bau sardin*sile percaye*..
mak aih sem ni, cam aku yang SENIOR ni *senior la sangat...
cam aku lak baru masuk kolej..masuk je sumer muke baru aku jumpe..
"eh, ni sape ni?"
"xpenah nampak ponnnn.."
"eh, ni budak baru ni..."
"eh, ni".. "eh, ni..."
kecoh jewwww.....hahaha...
xdela... kalo sem sebelom-sebelom ni ,masuk-masuk kolej je jumpe muke same je...naik menyampah pon ade duk tengok muke same..huh,keji...hahaha..xdela...gurau2 je pon...
dulu masuk sem je x de la nampak sangat muka budak baru..
"oh, kapel ni..."
"eh, ni nape sorang ni? bukan kapel dengan pompuan tu ke?..."
"dah putus la tu..." hahah...kejam2...
aku memang mengikuti perkembangan semase kapel2 kolej...hahaha..biziboditahapgaban..*tipu3x* tolong jangan percaye..
kolej aku jadik tin sardin sebab kolej dah tambah lagi kos..haih kolej ni..nak tambah2 kos cam la kolej tu besor cam KB mall bagai..rimas aku... * tolong rimas skali*
yang sebenarnyer kolej jadik camtu sebab aku dah sem 4..so, muke2 lame jadik sikit la..tetibe nak emo pehal pompuan ni...xpaham aku...hekk...
so, motif citer nak cakap aku dah sem 4!! hahaha...

No comments:

Copyright@ All Rights Reserved ulardaun.blogspot.com. Setiap entry adalah hasil pemerahan otak tahap maksima kerut-kerut-dahi-kening-bercantum. Sekiang.