pEeps!

Saturday, September 7, 2013

Mintaklah tak hensem.

Malam-malam bila dah lapar sangat, stok nasik dalam periuk memang dah takde.
Sebenarnya bukan nasik je takde, periuk pon xde. huahuahua! Kau ingat aku surirumah sepenuh masa sangat nak ada periuk kuali pasu bunga dekat hostel?
 
Dengar-dengar khabar ada kedai burger baru bukak dekat lorong sebelah. Hostel unisel ni dekat perumahan. Perumahan kan ada banyak lorong-lorong. Aku duduk lorong 10. Saja bagitahu kot-kot nak datang merisik.
 
 
kihkih. tak kelakar.
 
 
 
Aku dengan roommate aku ni, kalau nak keluar memang lambat nak bersiap. Eh derr... beli burger je punnn tak yah aaa nak pakai bedak, gincu ke hape. Tapi sebenarnya kitorang nak pergi beli nasik kat depan pun kitorang akan bersiap habis lawa walauponnnn tak. haha!
 
Kitorang sendiri tak tahu motif kenapa kitorang perlu macam tu walhal yang jual nasik tu akak-akak je pun. Lainlah kalau lelaki-lelaki kacak. Tapi bulan puasa dulu ada lelaki-lelaki kacak jual ayam bakar depan hostel siap pakai spek Rayban main gitar. Tapi aku tak pergi beli sebab nampak macam miang. so, macam tak kuasa nak beli ayam kau. haha. Jahanam gila perangai bulan puasa.
 
 
 
So, malam tu nak pergi beli la burger katenye jiran sebelah ada kedai burger baru bukak lorong sebelah. Lapar toksah cakap time tu. Muka macam bencana alam ke tak, kau tak payah nak mekap. Lambat. 
 
 
so, kitorang kelur dengan redhanya-muka-takde-bedak dengan pakai baju tido. Fuh, perangai macam paris Hilton. Kau ingat kau cantek? 
 
 
sebelum keluar bukan nak baca doa keluar rumah. Bukak pintu, sarung selipar jepon..
 
"mintaklah abang jual burger tak hensem."
 
Sebab kalau hensem rugi tak pakai cantik cantik.
 
Perangai mintak baling dengan pasu.
 
 
 
mihmihmih.
 
 
 
 
"Perempuan suka tengok lelaki hensem. Tapi tak semestinya yang hensem tu yang dia jadikan pilihan untuk dijadikan pilihan hidup."
- Ust. Don Daniyal.
 
 
 
Till then, Good night. =)
 

17 comments:

Lan Bingka said...

Ye la tu lorong 10..wekk

LydSunshine said...

tak semestinya kena berpakaian atau mekap santek2 depan lelaki hensem. Dah tu, jawapannya ialah lelaki kedai beger tu hensem ke tak hensem? Mesti hensem kan? Sbb tu awk senyap2 je kan? Ntah2 skrg dah kaple dgn abang tu kan? Kan?

Eiqa Almond said...

Hammboooiiii, kemain dia yee, kihkihhh
Rse mcm kalah Paris Hilton nie,ekekeke
Hensem ke idokkkkk.?? Jeng jeng jengg..

aswadz said...

1st pergi x perlu bermekap2. tp kalo yg jual tu hensem, next time dtg, mekap lawa2 sket.

p/s: lorong apa td? 10 ek? jap lg tunggu rombongan sampai. kih3...

obat maag yang aman untuk ibu hamil said...

makasih banyak gan

aiza mohamad said...

org kaya beli bege aje ke??kikikihh

tenku butang said...

Haii.. done follow sini no.1126
Jom follow teman yea..
Salam kenal.. heee..

http://tengkubutang.blogspot.com/

Pssst.. header lawa.. entri yg ni kelakar.. best buat teman tergelak bila baca.. huhuhu

biaya operasi kista said...

nice infonya gan

Liza Razak said...

hensem tak abang kedai beger tu? :)

yadi said...

nice post mbak.,.,
salam kenal,.,,,,

mahbub ikhsan said...

kunjungan perdana sob,salam kenal aja....

cara alami menyembuhkan stroke said...

thanks gan infonya

twinscraftlife said...

안녕하세요~hi we are twinscraflife! We sell handmade products such as phone cover, ear plug, pouch, bag, bookmarks! All are very unique and are customizable^^ 감사합니다~ please visit us at http://twinscraftlife.blogspot.com/

pantangan makanan untuk penyakit kista said...

nice gan

obat tradisional demam berdarah said...

kunjunan sore makasih banyak gan.,.,

aniesa ahmad said...

haha .. kelakar .. tapi perempuan memang macam tue,, kalau pakai lawa-lawa mesti nak jumpa laki hensem . haha

sherlina halim said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

Untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : melasian77cs@gmail.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
asianbet77.com

Download Disini

Copyright@ All Rights Reserved ulardaun.blogspot.com. Setiap entry adalah hasil pemerahan otak tahap maksima kerut-kerut-dahi-kening-bercantum. Sekiang.