pEeps!

Thursday, May 31, 2012

Kenapa bos buat saya macamni? kiu? kiu? kiu hey?

Sebelum ni aku ada kecoh-kecoh nak berhenti kerja kat entry untuk boss harap bos baca walaupun bos tak tahu blog tu kejadah apa.  kan..

Dengan ini dengan dukacitanya aku menaip entry ni dengan perasaan apalah-daya-aku-aku-tak-boleh-berhenti.  Ye aku tak boleh berhenti.

Berminggu aku susun ayat nak berhenti lastly aku lemah dengan pujuk rayu boss  supaya tak yah berhenti. Take note boss aku perempuan. Tak payah nak bayang boss aku laki datang pujuk rayu usap-usap bahu. coi sangat. Nampak aku senang cair dengan pujuk rayu? Ahh part aku paling tak suka. Kau tak tahu hati aku selembut tuan dia.. #Pitam.#

Bila boss tak bagi berhenti dengan alasan solidnya sebab nanti susah nak claim itu ini kalau tukar pekerja dalam masa terdekat ni. Nak claim apa malas pulak nak tanya sebab aku tengah feeling boss tak bagi berhenti sebab dia sayang aku, sebab aku pekerja paling bagus. pekerja yang datang sharp pukul 8, yang paling rajin, yang paling boleh diharap....ker? i don't think so. kahkahkah.


Aku nak berhenti takdela sebab jerawat, kesian kat blog bagai macam aku duk canang kat entry ni. Geddddddik je lebey.. 

Sebenarnya aku tak suka dengan persekitaran tempat aku kerja. Menyesakkan dada.Menyesakkan dada bukan hint aku kerja kat kilang sesak dada dengan asap kilang. Bukan. 

Tapi persekitaran kerja yang aku nak cerita sangat ni ha membuak-buak nak cerita tapi aku tak boleh nak cerita. Mak aku cakap simpan. So korang tak payah nak buat muka so-why-you-telling-us? sangat sebab entry ni bukan nak cerita sebab aku berhenti kerja tapi nak cerita aku tak boleh berhenti kerja. Tolong jangan kompius. thiihihihi.. :p


sebab muka aku kalau buat muka sposen tu memang susut nilai boleh jadik 5 sen boss aku cakap aku boleh benti nak puasa nanti. sebulan lebih lagi jahhhhh.. Mulai esok hari-hari aku sehari ibarat 10 hari. Uhuk! batuk pulak. 




till then, bai sayangssss...




13 comments:

ctk said...

lor....ciannyer...bertahan lah dulu...

shedameor said...

alolo, kesiannya tak dapat berhenti. hihik

Liyana Anuar said...

xpe2..bersabar lah ye~~ :)



p/s:awak keje kat lab ke?

LydSunshine said...

COnfirm ah mamat belakang tu yg buat CK sesak dada.

Hzndi said...

hey im here, follow me okey :)

AA said...

alaaa. cite je dekat saya. hehehe :P

Zul De Alexis said...

kuat kn semangat mu yew..hehe

syahirooAhmad said...

maybank tu ling...

Unknown said...

jangan berhenti..sebab susah nak cari kerja zaman sekarang ni. sayang kerja tu,anggap segala tu adalah dugaan awak

Cik Semut... said...

huuu..sabor lah ye..hihi..selamat bekerja lagi sebulan..;p

yusuflaili(Goku) said...

salam;
Alaa!..sabar jelah tu semua dugaan je tu.

Mek Onie said...

saya pon baru berhenti kerja..... :D

caliph shuriken said...

terpaksarela keje laa kn, erkk...

Copyright@ All Rights Reserved ulardaun.blogspot.com. Setiap entry adalah hasil pemerahan otak tahap maksima kerut-kerut-dahi-kening-bercantum. Sekiang.