pEeps!

Friday, March 5, 2010

nak ni..................

wah...dah tukar template..skali pandang cam blog cari jodoh..kehkehkeh..wane ijau...sejuk je mate memandang..hahah..camtu la perkahwinan impian aku..acehcehceh..nak kawen kene ade calon dulu kan..dah ade calon ke cik gayung?opss...hahah..18PG di situ..
ni ha nak tunjuk sumtink comey..aku nak sngt....nak ni....
*
*
comey? cam empunyer blog ni kan?
*sile skip perenggan di atas.*
haha
nak! nak! nak! nak!
nak jgk!
*gedik*
=p
comey oh..walaupon bunge palsu aku nak jgk..kalo bunge tol aku xnak..bg percume aku leh tolak lagik.*tp amik gak..miahahah* nt layu...bape hari sngt leh tahan..letak dalam air panadol bagai..last2 layu gak..xnak3x..*sal gedik semcm mlm neh..* satu lagi aku tanak beli sdiri..xde nilai sentimental..xleh nak bangge2 depan anak cucu. nak kasi tunjuk sikit yang atok diorang romantik...apekah?? hahaha..

No comments:

Copyright@ All Rights Reserved ulardaun.blogspot.com. Setiap entry adalah hasil pemerahan otak tahap maksima kerut-kerut-dahi-kening-bercantum. Sekiang.