pEeps!

Monday, March 8, 2010

arini tak tau kenape...

arini xtahu nape aku suke sngt gelakkan org..gelakkan org bukan sikit2..ketawe dah cam ape dah...xcam pompuan idaman lelaki semesia..sampai meleleh air mate..
dah la aku skunk dah x behave..dulu behave ke?
boleh la..org ckp cam pompuan melayu terakhir...
boleh gitu?? miahahaha..
pasan sampai tahap nak makan nasik...*lapow ni...tetibe jew..nak manje2 la tu..uweekkk..haha..*  
xde sape2 nk suap..?? keh..

k skunk rumet aku ngh pektis debate tok malam sok..
besungguh2 aku tgk..*kes kena pakse masuk debate...cian*
aku pon bersungguh2 gelakkan diorang..muahahaha..
*cam keji je gelakkan dorg..hikhik*
memang x leh bla..klako..
tajuk debate:couplin' during study years give motivation 2 students to be better.
antare ayat2 pendebate2 bilik anggerik..*bilik aku la tu..*:
*
cemburu bute: blind jeles..
sshh...slow2  sikit..marah si pendebat..hahah*abeh la aku pasni...*
aku dah xleh tahan...sakit perot gelakkan diorang...
sakit usus...
sakit tekak..
sakit pipi...

k nak sambung study..
*mood rajin study calculus..*
rase bangge ngn diri sdiri akhir sem baru nak ade mood nak study..huhuhu


 


No comments:

Copyright@ All Rights Reserved ulardaun.blogspot.com. Setiap entry adalah hasil pemerahan otak tahap maksima kerut-kerut-dahi-kening-bercantum. Sekiang.