pEeps!

Saturday, March 20, 2010

dik..lamo doh abe tunggu...baru jupo..

Ptg td cam bese kuar ngn kak yana..
k.yana ni classmate aku..

disebabkan die dah tua faktor usia,
aku panggil kak yana..kih3
die duk umah sewa..
aku plak duk ostel..
so, kalo kitorang nak kuar kitorang akan jumpe tempat biase kitorang jumpe..
n peristiwe ptg td on da way die nak jumpe aku die cite camni..
de kete benti then cakap camni..bukan kete 2 ckp..
adeh malaih nak taip balik..*tlg memahami ok..*
org laki dalam kete tu ckp..

“dik..lamo doh abe tunggu..baru jupo..”

Kalo aku, dah kena sawan dah kat situ..
Hak3..
Pastu org laki tu bukak pintu kete..
Uih..pehal ?? gilo apo…
Nasib die tutup balik pintu kete tu..pastu blah camtu je sambil gelak2..
Sumbak tol..



Pastu kitorang pon g makan2..
Merayau2 carik hadiah tok besday member aku..
Then kak yana lak sakit kaki..
Kaki melecet sbb pakai sandal baru..
Ha..tu la…sape soh x geget dulu sandal tu..
Tu petua kawan aku..
Xnak sliper geget kaki kite,
Kite geget slipar tu dulu...
gitu…..*muncung sikit mulut..*
k.yana beli sandal tu teros pakai..
xsabor2..
sabor je la..
aku kesian lak kat die..
aku tukar la sliper aku ngn sandal die..
sandal tu plak bunyik ‘ketook ketak ketook ketak..’
ala bunyik cam bunyik kasut cikgu2..
xgemor benor kami ngn sliper ghope tu..
menarik perhatian oh..
terperhati i tau x..

ha.. tu je la nak citer..

tolong klik nuffnang kat bawah..
tgk pe jadik..kih..

*nak pomot nuffnang je, cite punyer la panjang..keji…hahaha*

No comments:

Copyright@ All Rights Reserved ulardaun.blogspot.com. Setiap entry adalah hasil pemerahan otak tahap maksima kerut-kerut-dahi-kening-bercantum. Sekiang.