pEeps!

Thursday, March 18, 2010

aku khawin ker..


kad khawin yg bikin kontroversi..muahahaha...
tu hari aku makan ngn suami aku..
then aku terbuat lawak..
pastu suami aku kejar aku..
kitorang berlari-larian...
cam anak kecil..
sangat bahagia..
then, die dukung aku..
aku x penah rasa sebahagia tu...
bahagia yang x leh diungkap...
rase syg kat suami aku..
syg sangat2..
*muahahaha...drama queen..*
tu la mimpi aku..
aku terjage terus je kpale otak aku pusing2 ingat balik sape laki tu..
ni ke laki aku tu?
atau yang ni ker...

atau ni..



atau ni...*holloh hollohh hollohhh comeynyer..*
ni...*bukan same ke?hehehe..*

uish x nak2..
die curang..
.
.

hehe...
tp i x ingat langsung muke you la syg...
*filing gedik..haha*
tp yg aku ingat rambut die camni...
*cam laki tu ok..bukan cam pompuan tu..hek..*
tp x kesah la sape2 pon...*sambil jeling2 kat mr.gayung..hekheekehek*
yg penting bahagia sampai bebile...


No comments:

Copyright@ All Rights Reserved ulardaun.blogspot.com. Setiap entry adalah hasil pemerahan otak tahap maksima kerut-kerut-dahi-kening-bercantum. Sekiang.