pEeps!

Saturday, October 27, 2012

Penjelasan yang tak berapa nak jelas.

Bismillahirahmanirahim.. assalamualaikum w.b.t,

kehadapan readers blog saya di Malaysia. #Aceh membajed duk Zimbabwe. tolongla lempang.# 
Siyesli lama gila tak update blog ni. Rindu sebenarnya kat dunia blogging walaupon aku ni xdelah blogger tegar. xdelah orang sebut nama semua blogger lain kenal kan.. ko ingat aku diva sangat.. hehe..siyes rindu. Rindu nak pegi merewang kat blog orang lain.. baca-baca blog orang. baca blog sendiri.. eh. aku kan poyo bajed blog sdiri teramat bes. booo CK booo! :p

 Bila bukak nak update rasa macam janggal gila. Taip spuluh huruf tekan backspace 20 kali. cane tu? Takpe kita cuba pelan-pelan. 
Kawan baru. wee! ^^.

Sekarang ni aku duk kat rumah. Cuti raya 2 minggu. dah 2 bulan x lekat kat rumah. Kesana kemari sebab ayah sakit. Last-last duk Kuala Selangor sambung blajar kat UNISEL Pheww.. 

Lately semua yang terjadi dalam hidup aku tak dirancang. Rancang lain, lain jadinya. Kuasa Allah. Dia sehebat-hebat perancang kan? so, kita kena yakin apa yang Allah bagi tu semua yang terbaik untuk kita. kan? =)

seminggu duk rumah ni nak update laju-laju! ewah.. esaimen engko mana nak campak? oh plis.. i need 6 months vacation, twice a year. Lecturer tak tahu ke jasmani dan rohani aku penat sangat sekarang? #lempang.#



okbai sayang..^^,




18 comments:

♥ Nana BamBam ♥ said...

lame tu cuti...kim salam kat kawan baru tu ye CK :)

windu sama kamoo.

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Lan Bingka said...

bersusah2 dahulu :)

shedameor said...

wahh, belajar kos ape kat unisel ?

CintaKhadijah said...

Nana : rindu kamu jugak.. nak kueh samperit! hihi..
insyaAllah.. nt saya kim salam ye..

Lan : berpayah-payah kemudian. eh.. :p

Sheda : degree in biotek dik.. ^^

TwIstiEs*meSti Mau* said...

Rase rindu jugoklah kiterrrr....
:p Hahaha~

ehem2... -_- tajamnyer lirikan mata die,cair tengok lame2.....!!

~adakah ini dinamakan cinta??????????



obat herbal ginjal said...

ikut menyimak gan

CintaKhadijah said...

twisties : ngek!

LydSunshine said...

Belum sihat ke ayah CK? Takpe CK, akak memahami perasaan awk. Semoga beliau cepat sembuh.

kura said...

cuti raya 2bulan? tu diaa. heaven woo!

Kembara Jalanan said...

Tiap hari penuh dengan harapan. Tiap hari juga lah sentiasa rasa masih ade harapan yang akan datang. Cuma yang menjadi persoalan. Sampai bila perlu untuk terus mengharapkan sesuatu yang tak pasti, sesuatu yang menjadi tanda tanya tanpa pengakhiran. Selalu keluar dari bibir orang, semua yang berlaku adalah dugaan. Allah hendak menguji hambanya, sekuat mana dan juga dengan cara apa kita menyelesaikannya. Mungkin pada zahirnya, mudah untuk di luahkan jika tanggungan dugaan bukan diatas bahu. Mungkin ambil masa. TP SMPAI BILA. Itu yang akan sentiasa menjadi persoalan. Setiap hari meniti hari dengan penuh pura-pura. Senyuman merupakan suatu senjata bagi menutup seribu kesedihan. Setiap hari merasa kosong yang tidak berdaya di isi. Rindu yang tidak pernah padam. Hanya berkongsi gembira melihat orang sekeliling dengan janji sehidup semati. Hingga kini, mengharap munculnya sinar yang memberi seribu erti dan pengakhiran.

obat tradisional darah tinggi said...

lanjut gan .
di tunggu kunjungan baliknya

ctk said...

CK amek course pe kt UNISEL? selamat belajor dengan meriahnya k :D

obat herbal kolesterol said...

makasih gan

cara menyembuhkan nyeri haid said...

nice gan

cara mengatasi nyeri haid said...

kunjungan siang

silviani said...

makasih gan infonya

silvi silviani said...

di tunggu berita lainnya

Copyright@ All Rights Reserved ulardaun.blogspot.com. Setiap entry adalah hasil pemerahan otak tahap maksima kerut-kerut-dahi-kening-bercantum. Sekiang.