pEeps!

Tuesday, August 16, 2011

mak cik enon oi..moh le bace ni..

dah lama tak buat entry panjang-panjang. harini tetiba datang angin sumatera barat nak menaip panjang-panjang. bukan boleh buat selalu entry panjang-panjang ni. *konon blog engko exclusive kan?*. heee.. 

penat aku menaip bulan-bulan puasa ni tau.
kalau boleh nak kurangkan aktiviti menaip bulan-bulan puasa ni.
penatla..
korang tak penat ke?
aku pergi kelas dah la jalan kaki. *saya-orang-tak-berharta-tak-mampu-beli-kereta*
tolong skip perkataan dalam stars. si penaip cuma menagih simpati.

***

on the way nak pergi kelas tu layan member cerita lauk sahur dia hangus.
penat tau dengar.

pastu dah sampai kelas dengar pulak lecture.
penat korang tauuuuuu...

pastu dah berejam-rejam dengar lecture,balik tu layan pulak member ajak mengumpat.
penattt penat..

pastu dah sampai rumah kena pulak stand by suami nak balik dari keje.
bila suami dah sampai, kena pulak urut-urut bahu suami.*isteri mithali katakannn*
penat tau..

tetibe dengar anak sulung menangis sebab gaduh dengan adik berebut jam Ben 10.
nak kena pujuk-pujuk pulak..*mak mithali katakannnn*
penat ko tau nyahhh..

pastu anak ke-3 pulak merengek nak susu.
kena pulak pergi perah susu lembu belakang rumah.*tak payah nak mithali sangat lah yang ni..*
penat toksah nak cakap la..

pastu anak ke-4 dalam perot pulak tu..
makkkkkkkkk aihhhhhhhhhh..penat yang maha penat ko tau...

***

*LEMPANG SEDAS.
KO TAK KHAWIN LAGI.TOLONG INGAT TU.*

***

OOHH rupanya saya berangan di bulan puasa.
hik hik.

ketahuilah engkau bahawasanya mendengar dan menaip tidak ada kena mengena langsung. terima kasih. 


berbuka nanti pekena air kelapa best jugak ni..

 glurpp!

p/s: entry ni bukan untuk mak cik enon sorang. hee.. 

epi Tuesday ols.. have a nice day..

:)

5 comments:

dayah aziz said...

hahahaha.. menghayati watak kau nyah...;)

Fikri said...

Haha.. tetiba ja ada suami ngn anak. Xpasal.

cintakhadijah said...

dayah~ haha..yg tu penting.
fikri~ melalut time lapo..hikhik

diana said...

heheh...
berangan sampai gitu sekali...
bulan posa memang berangan je la yang boleh buat..
hahha

tonaH iS herE said...

tak kire nak tulih gak mende nih: hehe~

bes r citer kam0~

Copyright@ All Rights Reserved ulardaun.blogspot.com. Setiap entry adalah hasil pemerahan otak tahap maksima kerut-kerut-dahi-kening-bercantum. Sekiang.