pEeps!

Thursday, September 16, 2010

anak bongsu didahulukan,anak lain diutamakan..

sape anak bongsu pejam mate belah kanan..
sape anak sulung celik mate belah kiri..
ha! kelam kabot..hahaha.

sebot je anak bongsu mesti org cakap..
"mesti manje ni..."
*MUNTAH*..haha
tak suke tau..gedik je bile orang cakap camtu, rase nak lempang..hahaha
ok, aku....manje ker....orang cakap manjer......ker..klon nora danish...*PITAM*hahaha..
tapi...
aku suke jadi bongsu bile...
*bile gado-gado dengan akak,akak yang kene mengalah sebab aku kan adikkkk...muahaha
*n bile raye, akak2, abg2 senang je nak hulur duit raye..banyak lak tu..
"ala, adik bongsu sorang jew...bagi jela..."

suke tak kalo kau anak bongsu ade lak akak abang pat lime nam orang..sorang bagi 1 rat,kalo 6 orang dapat 6 rat..hoho! pak cik kayo..time tu la ko nak mintak mak ko branak reramai sebelom ko biar sampai spuloh doblas orang ke..hahaha..ngarot..
aku dapat camtu?? memang tak la...

2,3 kucing belari,
mane nak same si kucing belang,
2,3 boleh ku cari,
mane nak same si adik bongsu comel ni.

pantun mengundang  kejelesan anak sulong,tengah dan tepi..hakhakhak..
DAN lagi aku suke bile aku anak bongsu yang masih baljar lagi n anak2 lain dah keje..masyuk je dapat duit..tipu tipu tipu!! hahaha *tolong jgn ragut saye lagi...tetibe??hikhikhik*

motif entry~ aku dapat duit raye, ko ade?? *sambil angkat2 kening*
haha...entry tanak kalah..cam die sorang dapat duit raye..kecohhhhh jewwwww....kihkihkih..

No comments:

Copyright@ All Rights Reserved ulardaun.blogspot.com. Setiap entry adalah hasil pemerahan otak tahap maksima kerut-kerut-dahi-kening-bercantum. Sekiang.