pEeps!

Wednesday, September 15, 2010

ade ape dengan raye??

ohoi! amboi... sakan no korang beraye..
sorang-sorang perot dah macam ibu mengandung 8 bulan,
pipi lak dah macam anita sarawak dah tu ha..
ni kompem pegi timbang berat badan jarum tu due kali pusing..haha..MELAMPO..

raye taon ni cambest siket sebab semue adik beradik balik..abang aku yang raye bergilir dengan isteri die pon entah mimpi ape balik jugak tahon ni..wah, meriah..


aku lak taon ni giliran aku, sebelom raye dah maen lam ta li tam plom dengan laki aku. dapat atas ke bawah ke kene gak balik kampung aku..muahaha..*perasan dah belaki..*

ade 3 camera kat depan, aku tak tahu nak tengok yang mane satu, so tunduk je la..alasan..haha..

dah sume balik,anak buah mesti la balik kan..yang comel-comel cam aku..yang nakal-nakal cam aku..nakal......ke.....hikhikhik..
mohd zakwan,mohd zaidan,mohd zahran,auni athira,adeel arfan..
*mak sedare kuat ingatan boleh ingat secare pukal dalam satu napas..hahaha..*
cis, boleh ingat 5 orang dah belagak..karang bertambah lagi doploh, gelabah malam raye duk hapal name anak buah..kuikuikui..
comel kan? cam mak sedare die..muahaha..
(zahran)

(adeel)
muke bapak die ni x bleh tunjuk, t ade pertikaian warne kulit..hahaha..
muke bapak die ngah komplen aku ambik gambar..aku ni ade parkinson sikit time amik gambar...tu pon nak komplen..cis sungguh..*tipu tapi cam tak tipu..hikhik*

(auni)
oo..buat2 tataw ye auti amik gambar..geget kang..aum aum!!

ha..tu jela..bye! ;)
Copyright@ All Rights Reserved ulardaun.blogspot.com. Setiap entry adalah hasil pemerahan otak tahap maksima kerut-kerut-dahi-kening-bercantum. Sekiang.