pEeps!

Friday, September 3, 2010

satu malam dimalam khamis...dup dap dup dap..

syahdunyer tajok entry..hikhik..
esok aku dah nak balik umah..yeah! wah, begitu bahagia sekali.sile jeles ok..haha..tetibe riak, takabbur sumer ade.. .malam ni kuar shopim2 dengan member..xde la banyak sangat kot..selendang tak raya  2 helai, baju tak raya 2 helai, kasut raya sebuah, beg raya  tok mak aku.. kerongsang raya santik-santik 2 buah. boleh?? sikit je kan? hikhik. pastu esok bangon awal-awal pagi nak beli serunding raya buat balik rumah..*bangon ker??*hehe.. habesla duit gaji bulan ni, dah la bos x bg bonus. kedekot tahap gaban punye bos. eleh, stakat kampeni kecik cam tu ai x heran tau? kalo ade choice len, dah lame ai resign tau?? dah la kedekot, perot boroi, kepala botak, hitam legam pulak tu..cis sungguh..*lempang skali* haha..bile mase ko keje??
penat sungguh shopim..yela, aku ni bukan jenis suka shopim2 sangat..*kepada lelaki2, anda untung kalau dapat bini cam saya ok..*haha..so, bile xbanyak shopim, tetibe terbanyak shopim,camni la..sakit situ, sakit sini..dah berusia la katakan..hikhik..
sakit tulang sum-sum aku oh...kalo ade laki, boleh suruh beliau angkut semua, kite cume tunjuk2 je..die la yang pegangkan beg, diela pegangkan barang2 sumer.dielah yang bayar..dielah segala2nyer...kite cume jalan2 pegang perot je kot..* berangan pegi beli barang raya dengan laki time pregnant..suci je ok..*MUNTAH*..hahaha..
totoi, kenape awak hodoh sangat pakai selendang camtu hah? selendang hodoh atau totoi hodoh? aku pakai santik jewww.....hahaha

No comments:

Copyright@ All Rights Reserved ulardaun.blogspot.com. Setiap entry adalah hasil pemerahan otak tahap maksima kerut-kerut-dahi-kening-bercantum. Sekiang.