pEeps!

Wednesday, June 16, 2010

anugerah ibu mithali jatuh kepade........................

**ANUGERAH BAKAL IBU MITHALI 2010**

baru jage budak sehari dah berangan jadik ibu mithali..hihihi
aku skarang ngah jage anak buah aku..
disebabkan abang aku out station kat terengganu so, aku la kene jage anak buah aku ni..

dulu kalo pegi mane-mane dalam beg ade bedak bagai..
tapi sekarang tambah lagi susu, lampin, botol susu, baju budak..
dah macam mak-mak orang dah skarang..

tapi bes weh..
aku sebelom ni xde la nak sangat dengan budak-budak..
tapi skrang baru tau besnyer men2 dengan budak..

pagi2 ade orang jerit..

auti.......bangon!!!!
auti bangun laa....
knape auti ek?
sebab anak buah aku ni name auni...so suke suki die la panggil aku auti..
adoyai..
dh puas ajar panggil mok ti tapi auti jgk die panggil..
tapi x pe la..spesel siket kan?
well....aku memang spesel..hahaha..


1 comment:

Farah Farhana said...

nk tnye..amek katne layout ni??
lawa..nk tuka layout baru ni..

Copyright@ All Rights Reserved ulardaun.blogspot.com. Setiap entry adalah hasil pemerahan otak tahap maksima kerut-kerut-dahi-kening-bercantum. Sekiang.