pEeps!

Thursday, April 8, 2010

xsempat nak curang...

sekarang ni i memang bizi ..
*tp duk up date gak..*
*2 yang aku heran ngan minah ni...ish..*
saye sangat sibuk sampaikan XSEMPAT NAK CURANG OK!!
haih marah ni...


*aku marah memang nampak kiut..xtahu kenape..
muahaahahahah!*

memang x puas ati...
sedih pon ade gak...huhuhu



xpaham ek?
ade la orang cam x puas ati je ngan aku..
nak cakap aku curang..
aku ni de muke seorang pencurang ke??
*ayat cam bengis ..tau takot..*
hahahaha..
abes la kena susun ayat nak memujuk..
akekeke...

ok,sok aku ade test CHEmisTry..
wish me luck..
;)


2 comments:

miss gdaa said...

gud luck..!
mane dpt yg gerak2 tuh..
nk ugak..

CintaKhadijah said...

tikiuk...
waaa...cilap jawab test td.....:

(http://www.cherrybam.com/winter-photography-graphics.php
ni link nyer..

Copyright@ All Rights Reserved ulardaun.blogspot.com. Setiap entry adalah hasil pemerahan otak tahap maksima kerut-kerut-dahi-kening-bercantum. Sekiang.