pEeps!

Thursday, April 29, 2010

kebodohanmu, kebodohanku jua..

ARGGGHHHHHH!!!!!!!
dah ijau dah ni...*jadik incredible hulk*
baju x koyak ok...
seksi ai nt sape nak jawab??
miahahaha..
kalo xde manusie bodoh tu aku pon x kan jadik bodoh tau...
cani citenyer....
aku beli insurance tau...
skali kene tipu..
aku dh agak dh.. tapi dah terbeli nak wat cane...
org tu asyik mintak duit jew...
die tolong aku byr 10 hengget, aku bayar die 180 hengget..
good deal, rite??
lenkali jangan percayela kalo die cakap die nak bayarkan sikit tok kiter..
die hanyelah syaitan bertopengkan atromen.
sekadar gambar hiasan..
aku rugi 180 hengget tau x...
180 hengget tu amatlah bermakne dalam idop aku..
dah 1800 mesej dah aku boleh hantar kat walid aku tau..ngeh
aku ni pon satu, ngok...
adeh...pecaye je orang tu..
so, kepade sesape yang nak beli2 insurance ke, kad pelajar ke ape ke..
jangan mudah terpedaye ok...
nt dh khawin soh  la laki korang yang belikan ok...
contohilah kawan aku..
kitorang jalan2 kat pasaraye..
then ade la promoter kad pelajar  nak pomot2 barang diorang la kan..
die men kejar2 tanyer "dik2..adik tengah wat pe skarang? blajar ke keje?"
kawan aku dah bengang dah  die jawab..
"TENGAH JALAN NEH, XNAMPAK KER?? siap angkat kaki tuh...
amik ko stepek..
tau takot tau takot..
pucat...

so....janganlah mudah percaye kat orang ok..
besenye pompuan la yang senang kene tipu..
ye la...ati lembut..comel, cantik, anggun jelite..
sian tengok pomoter tu kan, so beli jela...
ha.. yang duk kapel2 plak jangan senang senang nak kene tipu ngn laki..
jangan jangan jangan...
aku ingat lagi kawan aku..
die wat2 majok ngn pakwe die..
mule2 pakwe die majok dengan die..
ni dah mule nak becerite dah ni..
satu petang ni..
kawan aku, cempake..bukan name sebenar..
tek tek, tek tek...*bunyik mesej..*
"kande ade kat restoran depan asrama dinde.."
"ok...dinde nak tido ni.."
pastu si cempake ni tido la...
pastu tetibe die bangun..
die ajak aku g makan..
dengan muke x basuh..gigi x gosok..dah cam budak x senonoh dah aku tengok..
sarung tudung teros g restoran depan hostel kitorang..
skali si kande ni nampak dinde..
pe lagi..majok la...die cakap tadi nak tido..
skali kuar makan..
cempake ni g pujuk la kan..
kande x layan..
cempake sedih la kan..
aku jugak la yang kene nasihat2..
wah..doktor cinte neh..jangan x tahu..
hahaha..pastu tetibe...
adela sowang minah cun...putih melepak...ayu....lalu...
cempake ni puji abes..
"weh cantik oh...cun weh...cun abes..."
aku dah mule kompius..ko ni pompuan ke laki cempake..
lesbien ke ape..
nampak pompuan cam laki nampak pompuan..
skali pompuan tu lalu kedek kedek kedek depan kitorang...
then....duk satu meje dengan pakwe cempake...
telan air liur la cempake ni...
uih ko kande....kemen ko ye..
duk dengan pompuan cantik depan makwe..
brani mati tol...
haih..
aku yang jadik geram..
pastu x abes situ je..
si kande ni dapat kol..
xjawab depan pompuan tu...pegi luar jawab kol..pastu sengeh2...kasut gentel2 rumput...haih...
laki ni...aku rase nak lempang pon ade..GEDIK!
aku xpaham la...
pastu cempake ajak balik...
lame sikit...kande ni pon datang la kat hostel kitorang..
nak mintak maaf la konon...
pastu kande kol2 cempake, cempake x nak angkat..
cempake suruh pulak aku yang jawab..
aku pon " cempake x nak jawab kol..die tengah nanges tu..."
aku wat suare risau..
padahal cempake kat sebelah aku duk gelak2..
aku dah x suci men tipu2 ko bleh gelak ye...
sakit ati tol..
pastu kande ni ugut la...
part ni aku x leh tahan..
"cakap kat cempake, kalo die tanak turun, saye nak pegi berdiri tengah jalan.."
aku pon g hendap la si kande ni..
hostel kitorang tepi jalan..nampak la si kande ni..
eleh...
nak g tengah jalan..
ceh tui tol...
memang la ko brani....
tengah jalan ade divider!
ngok tol...
kasanova....
cempake...x rugi ko ilang pakwe camtu pon..
arap muke je hensem...
pangai??
*emo emo..hehehe..*

No comments:

Copyright@ All Rights Reserved ulardaun.blogspot.com. Setiap entry adalah hasil pemerahan otak tahap maksima kerut-kerut-dahi-kening-bercantum. Sekiang.