pEeps!

Saturday, April 10, 2010

prang prang kom pai mai lai puh puh.......

 maksudnye :-saye sayang blog saye..

hurm...perlu ke aku update tetiap hari??
rasenye x perlu kot...
tp kalo satu hari x update cam x lengkap je idop..
hehehe..
saye syg blog saye...saye sayang bnyk ni...

xtahu nak cite ape hari ni...
jap nak pikir...
ermmmmmm...
ha...
aku lega sebab mai esaimen silat dah siap..
dah hantar dah pon..
esok de test CTU
n speaking test BEL
lagi2...
ha...
td pegi la satu kedai ni..
telibesen kat kedai tu besor giler tau x..
besor...
pastu aku ngn kawan aku ni order la kan..
tempat kitorang duduk tu betol2 depan tv sau tu..
pastu datang la pak cik ni..
aku xtahu la sape beliau tu kan..
pemilik kedai tu kot..
die pon datang on kan tv tu..
aku esaited  la nak tgk tv ni..
bosan tunggu makanan tak sampai2x...
pastu skali die tengok berite siam..
kat kelantan kan dekat ngn thailand..
dapat la saluran thailand kan..
pak cik tu syok je kat depan tu tengok bite  siam kat depan tu sambil makan nasik..
die x sedor ke orang dalam kedai sumer melayu x de siam..
adeh...

kalo tivi tu kecik cepoet tu x pe la  nak tengok sorangx2 pon..
ni tv punyer la besor gedabak cam screen kat panggung wayang die tengok bite siam..
satu kB leh tgk..
yang xtahan semangat die tengok..
pak cik tengok pembace bite pompuan siam yang jelite tu ek...
i yang jelite kat blakang ni sal u x tengok??
terguris i tau...
*huahuahua..*

sawadikap kap pom mai la na kap pan kap kap puih ceh tui...
*i ade darah kacukan siam tau..
tak tipu ni.. tapi cam tipu..hikhikhik*
ape ntah..aku pon x paham..
pak cik, bukan tivi tu tok pelanggan tengok ke...
*banyk komplen lak minah sweet ni..*
nak jugak...kukikuki..
 

No comments:

Copyright@ All Rights Reserved ulardaun.blogspot.com. Setiap entry adalah hasil pemerahan otak tahap maksima kerut-kerut-dahi-kening-bercantum. Sekiang.