pEeps!

Sunday, December 30, 2012

Pengakhiran tahun 2012 yang mengharukan.

Ayah saya sapu sampah. 





Munculnya....































































keajaiban dunia ke-8.




-..-










15 comments:

Lan Bingka said...

angkat tangan sambil jengket kaki.. ;)

CintaKhadijah said...

wah.. skli pakej camtu ye lan.. untung lee klo dpt yg multi-tasking camtu. haha

LydSunshine said...

Tapi still kena berhati2 CK. Org sakit jantung ni kesihatan dia pasang surut tau.

afzalsukasuki said...

alhamdulillah

tapi mula2 macamni jangan buat keje berat2.buat benda ringan2 dulu

contohnya kalau menyapu sampah tu, suruh ayah sapu bedak kat pipi dulu

sapu la gak kan? :)

ayah semoga lebih cergas dan ceria tahun 2013 ni ye mcm astro ceria ; untuk kite2 aje :P

P/s : kemain ayah2 bagai :D

Kulit Durian said...

[@_@ ] ... [-_-'][@_@ ]

man said...

selamat tahun baru..heheheh

KorN said...

munculnya apa.. mcm x phm jer. huhu

CintaKhadijah said...

kak lyd : alhamdulillah. ayh dah boleh buat kerja mcm biasa.. klo angkat berat konon nak muscle macam aaron aziz tu memng xbleh la. hee

abg afzal : haha.. tergelak bace komen!

man : selamat! ^^,

korn : hee. xpe xpaham pun.. sy pon xpaham. akekekek.. :P

cara mengobati asam urat said...

selamat tahun baru gan

nuyui a.k.a miss YUI said...

hihi, apa slhnya..sekali sekala..

ctk said...

oh...lps tgk komen bru phm.....hihihi...semoga dia bertambah sihat...kamu pon tolong2 la, jgn tengok2...hihihi

cara mengatasi asam urat said...

nice gan

cara mengobati maag kronis said...

nice gan

silvi silviani said...

makasih banyak gan informasinya

obat tradisional kista said...

ditunggu kunjungan baliknya

Copyright@ All Rights Reserved ulardaun.blogspot.com. Setiap entry adalah hasil pemerahan otak tahap maksima kerut-kerut-dahi-kening-bercantum. Sekiang.