pEeps!

Sunday, March 4, 2012

ishh, mahal lah!

Dulu sabun Dettol besar gedabak macam kek besday. #oktipu.#

sekarang dia punya kecik kalau baling kat muka boleh masuk lubang hidung. #oklagitipu.#

nak cakapnya barang sekarang makin kecik, makin sikit dan makin mahal.#ok yang ni tak tipu.#


bai.



6 comments:

shedameor said...

ye, barang sekarang memang mahal pon :)

EyA edamanhatiku said...

hahak btul2..ntah2 zman cucu kita kenyataan ke 2 yg tipu tu da jd benar2 hehe

saya dewi said...

fact. oyoyoyoyo T.T

TwIstiEs*meSti Mau* said...

memang mahal pun..cekedis bika pun 30sen leni...ish2.....mahal lahh...hahahaha!!!

LydSunshine said...

Ha ah. setuju. Semalam akak tgk harga pinat bater ledis chois kat kefor, botol kecik tu pun dah RM10.50. Cuba le ko bayam kan. Dulu harganya pat hinggit lebih je.

ZURAINI said...

keropok pon sama!

Copyright@ All Rights Reserved ulardaun.blogspot.com. Setiap entry adalah hasil pemerahan otak tahap maksima kerut-kerut-dahi-kening-bercantum. Sekiang.