pEeps!

Monday, February 1, 2010

status aku sebagai tuttttttttt......

huhuhu sekarang malas giler nak up-date blog..xtahu nak tulis pe..yela sekarang duk umah x de xtvt pon...duk makan tido makan tido...tapi dah lame-lame cuti ni sem ni rase cam nak berubah...chewah chewah chewah....ehemm ehem...im trying 2 b a new york   ct!! hitititi....=P

kat umah ni aku dah ade pangkat tau...
jadik co-tukang masak kepade mak aku...ni bukan calang-calang jawatan...xde sape-sape nak bagi...tapi disebabkan aku anak bongsu so mak aku bagi la...bak kate pepatah melayu anak bongsu diutamakan, anak lain didahulukan...ngehngehngeh...
so....dah dapat keje jadi tugas aku camni la..
ahad: goreng ikan
isnin: goreng ikan
selase: goreng ikan
rabu:goreng ikan
khamis:goreng ikan
jumaat:goreng ikan
sabtu:goreng ikan.
*ini adelah satu tips nak panjangkan post..*hahaha
aku memang bangga dan riak dengan tugas aku tu walaupon kadang-kadang memang mak ayah aku terpakse makan ikan goreng hangus...hahaha

statement berani mati:-
AKU SEMEMANGNYER TAK PANDAI MASAK!!!!

*statement ni membuatkan wak ali dan mak yah was-was nak ambik aku jadik menantu diorang!
gelimat mat mat!! hahahah

menantu?? oh tolongla..! nak khawin?? berangan la ko ct...hahahaha

sebut menantu ni memang x leh bla...ade orang cakap muke aku ni muke dah khawin...ade ke patot??? xpatot.....xpatot......
aku g pasar dengan mak aku aritu..teman2 la mak aku beli barang...pastu masukla kedai ni....tuan kedai tu....uih......over peramah la pulak...tapi ok la...
semue pelanggan die panggil sayang..tapi aku xde la nak feeling2 lelebih kan sebab die tu mak cik..hahaha
lenla kalo pemuda-pemudi belia harapan bangsa dan negara kan...kenyit-kenyit mate sikit mane tau semue barang tu boleh dapat free...muahahahah
dah siap pilih barang, nak bayar la ni kan..
mak cik sayang : ni menantu ke??
mak aku :- eh x.....anak....
aku:- .............
aku memang dah tergelok besor tapi dalam ati sentap weh.....hahahahahha
 aku x leh time...aku xleh time....aku xleh time...!!!!
mak cik sayang pasni tamo da pegi kedai mak cik!!! waaaaaaaaaaaaaaa........

No comments:

Copyright@ All Rights Reserved ulardaun.blogspot.com. Setiap entry adalah hasil pemerahan otak tahap maksima kerut-kerut-dahi-kening-bercantum. Sekiang.