pEeps!

Tuesday, February 23, 2010

uhuhu penat2...baru balik kelas...merajin2 kan diri taip menaip kat blog ni...
aku epi sangat hari ni...xtahu nape..asyik gelak je..aku kalo dah gelak memang xhingat dunia..sampai kuar air mata..
ha...time nak kuar kat pintu kolej tu ader la sowang akak ni ngah promote sim card celcom...aku pon kena tahan la..
akak tu: dik2 meh cini jap..
aku pon ngn jujur pegi la kat akak tu..aku xtahu la plak beliau ngah mempromote promote ni..aku paling x suke org duk promote2 depan aku..pastu aku cakap xpe2..pastu..
akak tu: meh la dik jap..percume ni...percume...
aku ngan mata bersinar2 ni pegi balik...memang xleh dengar percume2 ni...cepat je nak pegi..hek..
pastu...
Aku:pertume??( ngn muke jujur)
erk! cover2..
akak tu: a'ah..percume...
aku ngah malu tersalah cakap..ingat akak tu xdengar aku cakap cilap cakap..
aku dah x tahan nak gelak time tu....cover2..last2 tergelak gak..
aku masuk kolej balik..
akak tu: eh adik cepat la..meh2..meh la cini...meh...pertume.....pempromote2 kat situ sume gelak..malu tol...

No comments:

Copyright@ All Rights Reserved ulardaun.blogspot.com. Setiap entry adalah hasil pemerahan otak tahap maksima kerut-kerut-dahi-kening-bercantum. Sekiang.