pEeps!

Thursday, November 26, 2009

Mr.k..


dah nak raya ni, seperti taun2 sebelum ni, ma aku mesti wat tapai..wajib la kot wat tapai ni..di sebabkan aku je yang ada kat umah,akak aku dah keje dah,aku la yang kena wat..penat weh semalam...huhuhu....dah la sebelom tu duk bercangkung kat luar umah ngn nyamuknya..huhuhu...nak tau kenapa? ceritanya bermula bila aku ngh tunggu ma aku siap solat isyak sebab nak wat tapai sesama..bosan duk tunggu, aku pon kuar la g blakang umah p tgk kura2 aku tu..ingtkan aku sowang je yang duk kat situ..rupanya ada makhluk len ngh tgk aku...huhuhuhuhu....time tu aku x sedar lagik..aku nak masuk tu baru aku perasan..terjerit aku coz terkejut tgk menda alah tu...siapakah makhluk itu??jeng jeng jeng....menda yang paling aku fobia..katak! duk depan umah org.org nak masuk pon xbleh..x sopan punya katak. aku pon duk bercangkung kat luar umah tunggu ma aku siap solat..nt bleh mintak jasa baik beliau tolong halaukan en.katak yang besau tu..eiii....ngn nyamuknyer ngh berseronok berterbangan ..huhuhu..last2 ayah aku datang..aku ape lagi, berlari la dalam gelap pg pintu depan,soh ayah aku bukak pintu..takot tol aku skali katak tu ada ati nak lompat kat aku..pastu ayah aku p buang katak tu kat umah jiran aku. kompem esok dia datang balik..hrmm...camne aku nak tgk kuru2 aku neh...huaaaaaaaaaa...........

No comments:

Copyright@ All Rights Reserved ulardaun.blogspot.com. Setiap entry adalah hasil pemerahan otak tahap maksima kerut-kerut-dahi-kening-bercantum. Sekiang.