pEeps!

Monday, December 14, 2009

aku Yg mEncAri kEkUataN..


dah 4 hari result aku kuar tp aku x cek2 lagik...takot weh...huhuhuhuu....aku ngah mencari kekuatan ni..hehehe...aku x tahu la camner la kalo result aku tu terok..aku x mintak nak dapat dekan tapi aku nak lulus dah la..tu pon dah cukup..tu je yang aku mintak..tapi kalo dapat dekan tu rezeki la kan..tapi dapat ke?? xkot...impossible2x..aku ni bukan pandai pon..

erm...bape hari je lagi aku akn masuk kolej balik...xsampai sebulan dah...kejap je masa 2 bulan ni..rasanya baru semalam aku baru balik umah...nt dah balik kolej camner la ngn blog aku ni kan..broadband pon x beli lagik..huhu..nmpaknyer update blog sebulan sekali la..tapi kan,kalo aku update tetiap hari pon ader ke orang nak bace blog aku ni ek?? ermm... satu pertanyaan disitu..jawab2..

arini aku seseme la plak..huhuuhu..berat rasanyer kepala neh..

No comments:

Copyright@ All Rights Reserved ulardaun.blogspot.com. Setiap entry adalah hasil pemerahan otak tahap maksima kerut-kerut-dahi-kening-bercantum. Sekiang.