pEeps!

Saturday, May 15, 2010

selamat tinggal romeo...

entry xde kene mengene langsung...
kene tipu kene tipu...wek wek..
(^ O ^)
muahahaha...

wah dh lame x nge-det...
skarang aku kat umah..
dah abes final exam...fuh lega...
mintak2 lulus sumer subjek...kamu2 sumer doakan aku eh...time kasih..(^_^)

n 10 may 2010 aku meninggalkan villa sri cemerlang. a.k.a hostel aku..
wah...cam anak datuk je duk villa...
tp tu la kebenarannyer...
AKU DUK VILLA!!
angin bongkak dah datang...muahahaha...
ni la villa sri cemerlang..

peeewit! awek cun baru balik dari kolej..hakhakhak...

sem depan dah duk umah sewa...slamat tinggal la villa...
villa yang banyak tikus...
kalo nak tau tikus villa sangat susah nak jage..
xmakan makanan dalam sampah..
makan megi...
cadburry
biskut music..
pastu niche nyer dalam poket seluar emma..

tu je la nak update...
hehehe...
*xde idea nak melalot....seseme..huhuhu*

No comments:

Copyright@ All Rights Reserved ulardaun.blogspot.com. Setiap entry adalah hasil pemerahan otak tahap maksima kerut-kerut-dahi-kening-bercantum. Sekiang.