pEeps!

Thursday, November 26, 2009

sumthin' 'bout me..




erm..camne nak mulakan ye?..maklumla org baru celik IT...huhu..sbnarnya aku bukannye rajin sangat nak wat menda alah ni sumer tp disebabkan satu misi, aku nekad dan tekad nak wat blog ni..apa misi tu? hanya "dia" yg tahu..hehehe...setelah beberapa hari berfikir sampai foning-foning kepala apa nak ditulis dalam blog ni, aku pon ngn kerajinan yang sedia ada,setatla menulis blog ni..aku mulakan ngn citer pasal diri aku dulu. aku ni sorang student kolej. kalo student mestilah bebudak lagi kan..bape umor tu biarlah rahsia sebab pompuan ni kan pantang sebut pasal umor..age juz a no. heheh( cam gedix je ayat neh..) aku sambung study kat kelantan pas SPM..kat kolej poly-Tech Mara. kat Kota Bharu n amik diploma in science..dah sem 2 dah. tp skunk ni aku ngh berholiday...cuti 2 bulan. yeah! sonok tol dapat cuti
Smiley Face
[/image]. dapat gak relek2kan kpala otak ni..no more physics,chemistry,biology,calculus...xde dah tido kol 3,4 pagi duk study..(bunyik cam student je kan..) hehehe. yang penting xde dah silat gayung! penat weh kena bersilat...huhuhu..tp 2 bulan nie je la bleh relek..sem depan ada pulak...huhuhu..windu kat umah..home is where the heart is! ujan batu kat negeri kita jangan lupa ujan mas kat negeri org.. k kita sambung lg. aku asal terengganu n dibesarkan kat trg gak..nananananana ganu kite....
Smiley Face
aku anak ke 6 dari 6 org adik beradik. puteri bongsu kepada en. Mohamad n Puan Mek Idzha.. mesti pelik kan ngn nama mak aku.? Mak aku ada darah keturunan jawa..tu yg pelik cikit..bosan r citer pasal diri aku..malaih r nak sambung..xde yang interestin' pon..aku stop kat sini la. c ya!
Smiley Face

No comments:

Copyright@ All Rights Reserved ulardaun.blogspot.com. Setiap entry adalah hasil pemerahan otak tahap maksima kerut-kerut-dahi-kening-bercantum. Sekiang.